دفاع از مردم فلسطین ریشه در اسلام و انقلاب دارد

دفاع از مردم فلسطین ریشه در اسلام و انقلاب دارد

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دفاع از مردم فلسطین ریشه در اعتقادات اسلامی و انقلابی ما دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، مهرداد بذرپاش در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در ورامین اظهار کرد: مردم ورامین  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در واقعه 15 خرداد سال 42 همواره پشتیبان نظام و انقلاب بودند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز باید قبول کنیم  دنیا به دو قطب آمریکا به عنوان مدافع  غارت، خونریزی و جنایت و ایران هم به عنوان نماد دفاع از حق، عدالت و مقاومت تبدیل شده که جمهوری اسلامی ماهیت خود را در دفاع از مظلومین به دست آورده است؛ باید توجه داشته باشیم ما هزاران شهید تقدیم اسلام نکردیم که اقتصادی مانند کشورهای غربی داشته باشیم.

وی گفت: اسرائیل در اشغال سرزمین‌های فلسطین به منطقه‌ای با طول زیاد و عرض کم تبدیل شده و این مسئله سبب شده تا این منطقه از طرف غزه، سوریه، جنوب لبنان و اردن تحت محاصره قرار گرفته و تلاش دارد تا با فشار آوردن به باریکه غزه به عرض مناطق اشغالی بیافزاید و دلیل فشار به این منطقه این مهم است.

بذرپاش با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی موجودیتی جز دفاع از حق و مظلوم ندارد، افزود: اگر جمهوری اسلامی از مظلومان دفاع نکند  دیگر چیزی از اهداف انقلاب باقی نخواهد ماند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: فتنه گران سال 88 با ایجاد گرد و غبار در فضای جامعه سعی کردند که تشخیص حق از باطل سخت و یا نشدنی شود، البته شعار‌هایی از جمله "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" در میان مردم ایران مورد استقبال واقع نشد.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon