امروز آرمان آزادی فلسطین و تنفر از رژیم صهیونیستی مرز نمی‌شناسد


امروز آرمان آزادی فلسطین و تنفر از رژیم صهیونیستی مرز نمی‌شناسد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آرمان آزادی فلسطین و تنفر از رژیم صهیونیستی با نماد بزرگی به نام روز قدس دیگر مرز نمی‌شناسد و در ۸۰ کشور و پنج قاره جهان ملت‌های آزاده فریاد مرگ بر اسرائیل سر‌می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، عبدالرحمان رستمیان ظهر امروز در تجمع مردم روزه‌دار شرکت کننده در راهپیمایی پرشور روز قدس شهر دامغان در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان روز قدس را به فرموده امام راحل روز حیات اسلام نام نهاد و اظهار داشت: ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی و شهر ما و دیگر مسلمانان و آزادگان دنیا امروز با فریاد‌های مرگ بر اسرائیل خود به جهانیان فهماندند که مردم نوار غزه و ملت بزرگ فلسطین تنها نیستند.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان با اشاره به اینکه ملت فلسطین همیشه در تاریخ مظلوم بوده اند، افزود: از سال 1918 میلادی و درپی جنگ جهانی اول کشور بزرگ فلسطین زیر چتر بریتانیا قرار گرفت و پس از در طول سه دهه با خدعه انگلیسی طرح جاگزینی و لانه گزینی یهودیان افراطی در سرزمین فلسطین انجام شد تا جایی که در سال 1948 استقلال اسرائیل در خاک فلسطین اعلام شد .

وی خاطر نشان کرد: در آن ایام که یهودیان سراسر کشورهای اروپایی به بهانه‌های دروغین راهی فلسطین می‌شدند و زمین‌های فلسطینیان را می‌خریدند تنها شش تا هفت درصد خاک فلسطین در اختیار یهودیان بود اما سازمان‌های خائن بین‌المللی 58 درصد خاک این کشور را در اختیار صهیونیست‌ها قرار دادند تا زمینه نقشه‌های شوم آنان فراهم شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرزمین فلسطین کشوری بزرگ با هویت اسلامی و تاریخی کهن است که سال‌هاست رژیم غاصب اسرائیل با آواره کردن مردم این کشور و نابودی اماکن مذهبی از جمله مسجدالاقصی و اخراج مسلمانان و جلوگیری از بازگشت آنها به دنبال از بین بردن هویت اسلامی این کشور است.

رستمیان با اشاره به اینکه روز قدس یادگار ارزنده امام خمینی(ره) و نکته مهم و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و به منزله شریان حیاتی اتحاد مسلمانان برای ریشه‌کنی غده سرطانی منطقه یعنی رژیم اشغالگر قدس است، تصریح کرد: امیدواریم روزی فرا برسد که همچون 22 بهمن‌ماه روز قدس را نیز به‌عنوان سالگرد پیروزی مردم فلسطین بر غاصبان صهیونیست جشن بگیریم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر نقش سیاسی و محوری حضرت امام(ره) و سپس رهبر فرزانه انقلاب در تحولات سیاسی جهان، بیداری اسلامی را از نشانه‌های روشن این تأثیر گذاری عنوان کرد و افزود: اکنون اسرائیل و حامیانش تلاش می‌کنند با حمله به سرزمین کوچکی مانند غزه و ایجاد فتنه‌هایی مثل داعش و تفرقه شیعه و سنی در کشورهای منطقه روند نابودی و شکست خود را متوقف کند.

وی با اشاره به وجود بیشترین تراکم جمعیت یعنی 26 هزار نفر در هر کیلومتر مربع در نوار غزه و حجم کشتار ناجوانمردانه مردم مقاوم این منطقه زیر بارش موشک‌ها و توپ‌های اسرائیلی تأکید کرد: اما برای همگان روشن است که مردمی که ایستاده‌اند شهید می‌دهند و مقاومت می‌کنند پیروزند و یا سربازان اسرائیلی که به هر بهانه‌ای می‌گریزند و کشتار زنان و کودکان را برای خود افتخار می‌دانند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon