محو شدن اسرائیل آسان است


محو شدن اسرائیل آسان است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سمنان با اشاره حمایت‌های غرب از جنایات و سیاست‌های جنایت‌کارانه رژیم جعلی صهیونیستی باتأکید بر لزوم وحدت امت اسلامی دربرابر این جنایات عنوان کرد:اگر قدرت‌های استکباری دست از حمایت از اسرائیل بردارند،محوشدن آن بسیار آسان است.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و و غزه با حمایت‌های قدرت‌های استکباری صورت می‌گیرد.

وی با اشاره بر لزوم وحدت امت اسلامی افزود: قدرت‌های بزرگ نیز وقتی ببینند که امت اسلام ید واحد هستند، دست از حمایت صهیونیست‌ها برمی‌دارند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان عنوان کرد: اگر این قدرت‌ها دست از حمایت خود از اسرائیل بردارند؛ آنگاه محو شد اسرائیل که غده‌ای سرطانی است، بسیار راحت و آسان خواهد بود.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس راه و رسم مناسبی برای مبارزه با اسرائیل غاصب است بیان کرد: راهی که امام خمینی(ره) برای مبارزه با این غده سرطانی(رژیم اشغالگر قدس) تعیین کرده‌اند راه خوبی است و آن روز جهانی قدس است.

وی با اشاره به جهانی بودن این روز بزرگ و صدور این تفکر امام خمینی(ره) به دیگر نقاط دنیا تصریح کرد: امروز حدود 80 منطقه غیر از ایران روز جهانی قدس دارند و ما باید این راه را ادامه دهیم تا شاهد محو کامل اسرائیل باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه امت اسلام وظیفه دارند که در برابر کفر، همواره ید واحد بوده و با هم متحد باشند خاطرنشان کرد: اگر ملت‌های مسلمان متحد باشند اسرائیل محو می‌شود و ما منتظر آن روز هستیم.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به نقش عربستان صعودی در جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: عربستان و دیگر کشورهای مرتجع عربی نوکر و مزدورآمریکا هستند و حیات انان به نظر آمریکا بستگی دارد وبه همین سبب از آمریکا و اسرائیل حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا رشه تمام فتنه‌های موجود در نطقه و دنیا است تأکید کرد: لذا باید مرگ بر آمریکا را محکم‌تر و بلندتر فریاد کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon