هشدار به سکوت سازمان ملل در قبال جنایات رژیم صهیونیستی پیام‌ حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

هشدار به سکوت سازمان ملل در قبال جنایات رژیم صهیونیستی پیام‌ حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هشدار به سکوت سازمان ملل در قبال جنایات رژیم صهیونیستی از پیام‌های حضور پرشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بود.

عباسعلی منصوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی جهانی روز قدس را می‌توان در چند بُعد ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: اولین پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی جهانی روز قدس این بود که مردم قدس را مسئله‌ای مهمی برای جهان اسلام می‌دانند و بر دفاع از مظلوم در مقابل ظالم تاکید دارند و دومین پیام این راهپیمایی، وحدت گسترده مردم با هر لباس و قومیتی بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: داشتن شعار و هدف واحد بر روی موضوع فلسطین و ظلم ستیزی، سومین پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی جهانی روز قدس است.

منصوری در خصوص سکوت سازمان ملل متحد در مقابل جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ما همواره به همه سازمان‌هایی که با پوشش مردمی سازمان‌شان را اداره می‌کنند، هشدار داده‌ایم و دیروز نیز از طرف مردم شاهد این هشدار به سازمان به اصطلاح ملل بودیم که سازمانی که پرطمطراق در صحنه حاضر می‌شود، چرا در مقابل جنایات و پلیدی‌ها سکوت کرده‌ است؟

وی تصریح کرد: یکی از طرف‌های مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس سازمان ملل متحد بود که در مقابل جنایات رخ داده در غزه سکوت اختیار کرده است.

انتهای‌پیام/

 

 

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon