اپتوس استرالیا دو منطقه را نسل چهارمی کرد

اپتوس استرالیا دو منطقه را نسل چهارمی کرد

خبرگزاری تسنیم: اپراتور ارتباطی اُپتوس استرالیا اولین شبکه نسل چهارمی خود با موج فرکانسی ۷۰۰ مگاهرتز را در داروین و پرث برای کسب‌وکارها استارت می‌زند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، اپتوس از نسل چهارم آزمایشی در این دو منطقه به سمت راه‌اندازی اصلی گذار و بر روی سایت‌های مشخص این دو نقطه فرکانس 700 مگاهرتز را توزیع می‌کند. چنین اقدامی موجب توسعه ارتباطات این کشور خواهد بود.

مدیر شبکه‌‌های ارتباطی اپتوس گفته است که ما امسال در حال توسعه شبکه بسیار سریع نسل چهارم در تمامی شهرها و ایالات استرالیا هستیم که قادر است 90 درصد جمعیت این کشور را تا مارس 2015 تحت پوشش قرار دهد.

وی می‌گوید استفاده از فرکانس 700 مگاهرتز قادر خواهد بود تا گزینه‌های بیشتری را برای انتخاب در اختیار مشترکان و مخصوصا کاربران حومه استرالیا قرار دهد تا بتوانند برای اولین بار تجربه برقراری ارتباطات با کیفیت‌تری داشته باشند.

هم‌اکنون کاربران این اپراتور در دو نقطه ذکر شده می‌توانند با استفاده از گوشی‌های جدیدی که قابلیت پشتیبانی از فرکانس این نسل را دارند، به راحتی از خدمات این نسل استفاده کنند.

این اپراتور گفته است بعد از اینکه فرکانس این نسل در ژانویه 2015 برای تمامی مناطق توزیع شد، بعد از آن می‌تواند به سراغ 200 نقطه محروم و محلی برود و خدمات را در آنجا نیز ارائه کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک