حضور پرشکوه مردم در روز قدس خط بطلانی بر شعار «نه غزه و نه لبنان» بود

حضور پرشکوه مردم در روز قدس خط بطلانی بر شعار «نه غزه و نه لبنان» بود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: حضور پرشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خط بطلانی بر شعار "نه غزه و نه لبنان" بود.

محمدصالح جوکار عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حضور پرشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: حضور پرشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از فهم، بصیرت و ایثارگری مردم ایران اسلامی دارد.

وی ادامه داد: مردم روز گذشته با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، در حقیقت بار دیگر همراهی خود در مواجهه با استکبار و صهیونیسم جهانی را اعلام کرده و با فریادهای خود همراهی با مردم مظلوم غزه را نشان دادند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تأکید کرد: حضور پرشکوه و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خط بطلانی بر شعار "نه غزه و نه لبنان" بود.

جوکار گفت: یک بعد دیگر پیام حضور مقتدرانه مردم ایران در روزجهانی قدس، هشدار به مجامع بین‌الملی از جمله سازمان ملل متحد بود که دست از حمایت جنایتکاران بردارند و به مردم بپیوندند، فاصله خود را با مردم مظلوم غزه کم کنند و علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اقدام عملی انجام دهند تا در آینده دیگر مرتکب چنین جنایاتی نشوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیام بعدی حضور پرشکوه مردم در روز جهانی قدس به کشورهای منطقه و دولت‌های به اصطلاح اسلامی بود؛ مردم با حضور خود به این دولت‌های گفتند که دیگر نوکری این دولت‌های برای آمریکا و رژیم‌صهیونیستی بس است و آنها باید در یک حرکت هماهنگ ریشه رژیم‌صهیونیستی را برکنند و منطقه را از لوث وجود این رژیم جنایتکار پاک کنند تا برای همیشه جهان اسلام با مشکلی روبه‌رو نشود.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon