کمپین جمع‌آوری کمک به مردم غزه راه‌اندازی شد

کمپین جمع‌آوری کمک به مردم غزه راه‌اندازی شد

خبرگزاری تسنیم: به همت مرکز بین‌المللی فردایی بهتر و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جنبش دانشجویان جهان اسلام و دانشجویان دانشگاه‌های تهران، کمپین جمع‌آوری کمک برای مردم غزه راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، به همت مرکز بین‌المللی فردایی بهتر و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جنبش دانشجویان جهان اسلام و دانشجویان دانشگاه‌های تهران، کمپین جمع‌آوری کمک برای مردم غزه راه‌اندازی شد.

جمع‌آوری کمک برای مردم غزه در مرحله اول روز قدس صورت گرفت و با توجه به استقبال گسترده مردم ایران از این طرح و نیاز مردم غزه با گذشت 19 روز از جنگ به کمک‌های انسان دوستانه «مرکز بین‌المللی فردایی بهتر»، «بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر» و سایر گروه‌ها و تشکل های مردمی دانشجویی اقدام به راه‌اندازی کمپین جمع‌آوری کمک برای مردم غزه کردند.

گروه‌ها و تشکل‌های دانشجویی مردمی و علاقمندانی که تمایل به همکاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی دارند می‌توانند از طریق پست الکترونیکی  Iran4gaza@gmail.com و یا شماره تلفن 09217970710 با این کمپین ارتباط برقرار کنند.

مرکز بین‌المللی فردایی بهتر پیش از این در زمستان سال گذشته اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آوارگان و جنگ‌زدگان سوری کرد و با حضور میدانی یک ماهه خود در لبنان و سوریه با همکاری تشکل‌های مردمی لبنان اقدام به توزیع کمک‌ها و امدادرسانی به آوارگان و جنگ‌زدگان کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon