خدمات ۸۹۰ میلیون تومانی انجمن حمایت زندانیان مرکز در ۳ ماهه ابتدای سال

خدمات 890 میلیون تومانی انجمن حمایت زندانیان مرکز در 3 ماهه ابتدای سال

خبرگزاری تسنیم: انجمن حمایت زندانیان مرکز در ۳ ماهه ابتدایی سال جاری خدمات متعددی را به خانواده زندانیان،‌زندانیان و زندان‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۸۹۰ میلیون تومان ارائه داده است.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، انجمن حمایت زندانیان مرکز (استان تهران) در سه ماه ابتدایی سال 93 تعداد 13 هزار و 208 مورد مشاوره حضوری و غیرحضوری و خدمات دیگر به مراجعین داشته است.

همچنین در این مدت مبلغ یک میلیارد و 514 میلیون و 168 هزار و 402 ریال در قالب 934 خدمت از جمله پرداخت مستمری، هزینه ایاب‌وذهاب، کمک هزینه زندگی، کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه درمانی و کمک به بزه‌دیدگان پرداخت کرده است.

این در حالی است که در این مدت، مبلغ 235 میلیون و 400 هزار ریال در قالب 470 خدمت به عنوان کمک غیرنقدی مانند اهدای بن، سبد کالا و کارت اعتباری به خانواده زندانیان نیازمند استان تهران پرداخت کرده است.

مرخصی، آزادی مشروط، معرفی به کمیته امداد و بهزیستی، معرفی به بانک‌ها و مراکز درمانی، مشاوره و پیگیری قضایی و معرفی‌نامه‌های حمایتی از جمله مساعدت‌های حمایتی است که به تعداد 2 هزار و 784 مورد از سوی انجمن حمایت زندانیان مرکز در سه ماه ابتدایی سال جاری صورت گرفته است.

در این مدت مبلغ 226 میلیون و 579 هزار و 540 ریال تحت عنوان کمک نقدی به زندانیان در قالب 115 مورد صورت گرفته است.کمک به زندان‌ها در قالب بهسازی و نوسازی زندان‌ها، هزینه مددکاران و مشاوران و همچنین هزینه‌های ایاب‌وذهاب درون‌شهری نیز به مبلغ یک میلیارد و 918 میلیون و 130 هزار ریال پرداخت شده است.

همکاری با سازمان ملل در راستای کاهش آسیب در زندان‌های کشور یکی دیگر از اقدامات این انجمن بوده است که با اجرای برنامه‌های مانند پروژه مبارزه با ایدز  و بیماری‌های پرخطر، اجرای پروژه بیماریابی زندانیان مسلول و اجرای طرح آموزش همسانان در زمینه بیماری‌های پرخطر با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد و 839 میلیون و 778 هزار و 108 ریال اجرا شده است.

کارگاه‌های آموزش مهارت‌های اساسی زندگی ویژه همسر زندانیان و مشاوره‌های تخصصی در راستای فعالیت‌های کاهش آسیب در انجمن حمایت برای 826 زندانی با هزینه‌ای بالغ بر 67 میلیون و 442 هزار ریال برگزار شده است.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon