امضای ۱۳ قرارداد بزرگ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش آب و فاضلاب

امضای 13 قرارداد بزرگ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش آب و فاضلاب

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از امضای ۱۳ قرارداد بزرگ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در طرح‌های آب و فاضلاب در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی‌اصغر قانع" اظهار داشت: این قراردادها در راستای جزء 2 بند "ه" ماده 11 قانون بودجه سال 93 کشور آماده مبادله است.
وی حجم سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده در این پروژه‌ها را افزون‌بر 10 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این قراردادها به‌زودی با حضور مدیران ارشد وزارت نیرو امضا می‌‌شود.
قانع اجرای فاضلاب مناطق 4 و 22 تهران، اجرای تاسیسات فاضلاب شهر زواره اصفهان، تکمیل تاسیسات فاضلاب دیزچه - طالخونچه و زیباشهر اصفهان و تاسیسات فاضلاب باغ بهادران، باغ‌شاد و چرمهین اصفهان به‌روش بیع متقابل را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد.
به‌گفته وی، با امضای این قراردادها پروژه‌های آبرسانی به خاش از کارواندر، ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب پرکندآباد مشهد، آبرسانی به گرمسار، آبرسانی به دلیجان، تصفیه‌خانه فاضلاب درود و تصفیه‌خانه فاضلاب الشتر به‌روش BOT اجرا می‌شود.
قانع افزود: پروژه‌های نمک‌زدایی در سه شهر استان کرمان (کوهبندان، کیاشهر و ریحان‌شهر) و نمک‌زدایی در دو شهر استان گلستان (بندرترکمن و بندرگز) نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و به‌روش BOO اجرا خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 70 پروژه در بخش آب و فاضلاب با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ارزش بیش از 25 هزار میلیارد ریال به‌روش‌های بیع متقابل، BOO و BOT امضا شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه