بوئینگ فقط چند کتاب فنی به ما داد


بوئینگ فقط چند کتاب فنی به ما داد

خبرگزاری تسنیم: شاهرخ نوش آبادی مدیرکل روابط عمومی شرکت ایران ایر با رد خبر امضای قرار داد با شرکت بوئینگ گفت : این شرکت فقط تعدادی مدارک و کتابهای فنی مربوط به ایمنی پرواز در اختیار ما گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ستون اخبا رویژه روزنامه قدس آمده است:

سربازگیری به سبک داعش

مهر: گروه تروریستی داعش به تمامی مراکز اداری، تجاری و دولتی در شهر موصل اعلام کرده که جوانان باید به صورت اجباری به عضویت این گروه تروریستی درآیند.

پخش انیمیشن ضد اسلامی در آمریکا

مهر: پویانمایی ضد اسلامی «عایشه و محمد» ساخته «عمران فراست» همزمان با روز استقلال آمریکا در شماری از کشورها نمایش داده شد.

عربده کشی داعش

العالم: یک منبع امنیتی در استان نینوا اعلام کرد که داعش قصد دارد بیش از 50 زیارتگاه را در موصل منفجر کند.

بوئینگ فقط چند کتاب فنی به ما داد

واحد مرکزی خبر:شاهرخ نوش آبادی مدیرکل روابط عمومی شرکت ایران ایر با رد خبر امضای قرار داد با شرکت بوئینگ گفت : این شرکت فقط تعدادی مدارک و کتابهای فنی مربوط به ایمنی پرواز در اختیار ما گذاشته است. این در حالی است که برخی از مسؤولان سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کردند، تحریم بنزین هواپیماها و قطعات آن همچنان پابرجاست و تغییر محسوسی مشاهده نشده است.

اقدام جالب دولت چین

فرارو: دولت چین بیش از 850 تن از مقامهای دولتی را در استان گوآنگ دونگ به خاطر آنکه همسران و فرزندانشان به خارج مهاجرت کردند، از کار برکنار کرد.

هشدار پلیس فتا درباره پرداخت فطریه

ایسنا: سرهنگ علی نیک نفس رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه هموطنان مراقب فراخوان سایتهای جعلی پرداخت فطریه باشند، گفت: شهروندانی که می خواهند برای پرداخت فطریه یا کفاره روزه خود از طریق فضای مجازی اقدام کنند، از شرکتها و مؤسسه‌هایی که توسط رسانه‌های جمعی تبلیغ می شود، استفاده کنند.

بسیج، 50 هزار شغل ایجاد کرد

تسنیم: سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، بسیج مستضعفان تاکنون 24هزار واحد تولیدی در کشور راه‌اندازی و برای 50هزار نفر در این طرحها اشتغال ایجاد کرده است.

شگفتی‌صهیونیستها ازتونل‌های‌مقاومت

قدس آنلاین: تونلهای پیشرفته که توسط مقاومت فلسطین در مناطق مختلف نوار غزه حفر شده، موجب شگفتی نظامیان رژیم صهیونیستی شده است.

توهین صهیونیستها به برزیل

عصرایران: یگال بالمور سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقاد دولت برزیل از جنایات این رژیم در سخنانی مضحک گفت: موضع اخیر برزیل نشان داد، چرا این کشور به مانند یک جن دیپلماتیک باقی مانده است، با اینکه این کشور آمریکای لاتین یک قدرت اقتصادی و فرهنگی است. او با به سخره گرفتن شکست سخت هفت بر یک برزیل در مسابقه نیمه نهایی جام جهانی فوتبال در مقابل آلمان، در یک برنامه تلویزیونی گفت: در فوتبال هنگامی که مسابقه با نتیجه تساوی به پایان می رسد، ما معتقدیم مسابقه، برابر بوده است، اما هنگامی که نتیجه مسابقه هفت بر یک به پایان برسد، قطعاً این رقابت برابر نیست.

اخراج دانشجویان ایرانی از نروژ

ایسنا: اداره مهاجرت نروژ بتازگی در اقدامی غیرمنتظره به بهانه تحریمهای بین‌المللی علیه ایران، با ارسال نامه‌هایی به دانشجویان ایرانی، از آنها ‌خواسته تا نروژ را ترک کنند.

مسلمانان علیه داعش

گروه سیاسی: در پی اقدامهای گروه تروریستی داعش در موصل و تخریب اماکن مذهبی، این موضوع خشم مسلمانان و پیروان ادیان الهی را در پی داشته است.

دادن اسباب بازی برای تروریست شدن!

گروه سیاسی: بتازگی ودر اقدامی عجیب نیروهای گروهک تروریستی داعش با ایجاد ایستگاههای تبلیغاتی و با ارایه چیپس وپفک واسباب بازی، کودکان را برای حضور در این گروهک تشویق می کنند.

نحوه شکایت از طرح تحول سلامت

مشرق: محمد آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت گفت: از اولین روز اجرای برنامه تحول نظام سلامت، نظارت بر نحوه اجرای بسته های خدمتی این برنامه در بیمارستان های وزارت بهداشت انجام می‌شود و مردم نیز می توانند با شماره تلفن 1590 و پیامک 20001590 شکایات خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon