مسلح کردن کرانه باختری امکان تکرار تجاوزات اسرائیل را به حداقل می‌رساند

مسلح کردن کرانه باختری امکان تکرار تجاوزات اسرائیل را به حداقل می‌رساند

خبرگزاری تسنیم: معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اگر کرانه باختری و غزه مسلح باشند و از توان نظامی لازم برای دفاع از خودشان برخوردار باشند، امکان تکرار تجاوزات کنونی اسرائیل را به حداقل کاهش خواهد داد.

حمیدرضا ترقی معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در مورد اهمیت تسلیح کرانه باختری گفت: استراتژی آمریکا و اسرائیل مبتنی بر خلع سلاح فلسطینی‌ها و تقویت تسلیحاتی اسرائیل است، بنابراین تسلیح کرانه باختری اهمیت زیادی دارد و در اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا می‌توان متوجه شد که آمریکا به جای اینکه جلوی درندگی اسرائیل را بگیرد، به دنبال خلع سلاح فلسطینی‌ها است.

وی افزود: تسلیح نوار غزه راهبردی برای ایجاد یک توازن تسلیحاتی بین فلسطین و صهیونیست‌ها برای جلوگیری از تهدیدات نظامی اسرائیل است و اگر کرانه باختری و غزه مسلح باشند و از توان نظامی لازم برای دفاع از خودشان برخوردار باشند، امکان تکرار تجاوزات کنونی اسرائیل را به حداقل کاهش خواهد داد.

معاون امور بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها زبانی به غیر از گلوله و اسلحه نمی‌فهمند، تصریح کرد: تسلیح کردن مردم کرانه باختری که الان تنها سلاح آنها سنگ است، می‌تواند جبهه فلسطین را تقویت کند و آسیب‌پذیری آن را در برابر تهاجمات ددمنشانه صهیونیست‌ها کاهش دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon