اهانت مفتی”جهاد نکاح» به قرآن و پیامبر(ص)


اهانت مفتی”جهاد نکاح» به قرآن و پیامبر(ص)

خبرگزاری تسنیم: محمد العریفی صاحب فتوای جهاد نکاح در کلیپی که به سرعت در فضای مجازی در حال نشر است قرآن را به تمسخر گرفته و به پیامبر توهین کرده است.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم،«محمد العریفی» مفتی خبیث وهابی، همان کسی که برای اولین بار فتوای جهاد نکاح را صادر کرد، در آخرین سخنرانی خود قرآن را به تمسخر گرفت و گفت: من به افتخار پیامبرمان سوره ای را به قرآن اضافه می کنم و این سوره را “تفاح” به معنای سیب می نامم.

محمد العریفی در کلیپ پخش شده، این مفتی خبیث، با لحنی مضحک خطاب به پیامبراکرم(ص) می گوید: “یامحمد” می خواهم سوره ای را به شما تقدیم کنم و آن را تفاح بنامم.

وی در سخنانی موهون گفته : پیغمبر هنگامی که می خواست به آپارتمان خود برود، کلید خود را گم کرد، بعد از آن سیبی خورد و کلیدخود را پیدا کرد.

این کلیپ که به سرعت درحال نشر در فضای مجازی است خشم مسلمانان را برافروخت و باعث شد العریفی را یک تکفیری تمام عیار بخوانند و از او برائت جویند.
منبع: ادیان نیوز
انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.
پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon