تردد بیش از ۱۳ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان فارس


تردد بیش از 13 میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان فارس

خبرگزاری تسنیم: مدیر مرکز راه‌های استان فارس گفت: در تیرماه امسال بیش از ۱۳ میلیون وسیله نقلیه از ۴۸ محور پرتردد استان فارس تردد داشته‌اند که نسبت به ماه خرداد ۲.۶ درصد افزایش داشته است.

هادی مدرس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به دور دوم سفرهای تابستانی اظهار کرد: خوشبختانه در همه محورها تردد روان است و تنها در محور شیراز- دشت ارزن بر پل خانه‌زنیان به دلیل عملیات راهداری محدودیت ترافیکی بیش‌تر است.

وی با بیان اینکه حجم ترافیک در محورهای استان زیاد نیست، گفت: با شروع تعطیلات پیش‌بینی می‌شود که حجم تردد افزایش یابد و گشت‌های راهداری در همه جاده‌ها مستقر و در حال آماده‌باش هستند.

مدرس‌زاده افزود: در تیرماه امسال  بیش از 13 میلیون وسیله نقلیه از 48 محور پرتردد استان فارس تردد داشته‌اند که نسبت به ماه خرداد 2.6 درصد افزایش داشته است.

مدیر مرکز راه‌های استان فارس خاطرنشان کرد: در تیرماه 5.52 درصد از کل ترددهای کشور به استان فارس اختصاص یافته و فارس پس از استان‌های البرز، مازندران، تهران و گیلان در رتبه پنجم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ترددشمارها در برخی محورها افزایش داشته، تصریح کرد:  براین اساس نمی‌توان میزان افزایش یا کاهش ترددها نسبت به سال گذشته را تخمین زد، اما در محورهایی که ترددشمارها ثابت بوده آمار تیر امسال نسبت به دوره مشابه 2.2 درصد کاهش داشته است.

مدرس‌زاده بیان کرد: دلیل اصلی این کاهش این است که تعداد بیشتری از روزهای تیر در ماه رمضان واقع شده و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آتی تعداد سفرها افزایش یابد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon