گروسکرتز: مدیون شواین‌ اشتایگر هستم


گروسکرتز: مدیون شواین‌ اشتایگر هستم

خبرگزاری تسنیم: مدافع ملی‌پوش دورتموند عنوان کرد هافبک بایرن‌مونیخ در تیم ملی آلمان به او کمک زیادی کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوین گروسکرتز که به همراه تیم ملی آلمان قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی 2014 را تجربه کرد در گفت‌وگو نشریه «کیکر» آلمانی با تمجید از هافبک ملی‌پوش بایرن‌مونیخ گفت: بی‌اندازه مدیون شواین‌ اشتایگر و قدردان او هستم.  باستین از همان شروع جام بیستم از من حمایت کرد و حتی زمانی که در ترکیب تیم قرار نمی‌گرفتم وضعیت همین طور بود.

شواین‌اشتایگر 29 ساله که اخیراً با سردادن شعاری زردپوشان وستفالن و هوادارانش را مورد توهین قرار داده بود از دورتموندی‌ها عذرخواهی کرد و عنوان کرد که با بازیکنان این تیم به خصوص کوین گروسکرتز رابطه خیلی دوستانه‌ای دارد.

وی افزود: اینکه در  تیم بازیکن ذخیره باشی کار ساده‌ای نیست ولی در تورنمنتی همچون جام جهانی بحث انفرادی مطرح نیست. حضور در این تورنمنت تجربه جالبی بود. در تیم ملی آلمان هم تنها نقش خودم را ایفا کردم و سعی کردم سهمی در ایجاد جو مثبت در تیم داشته باشم. همیشه سعی کردم بهترین عملکردم را در تمرینات داشته باشم و این برای من از همه چیز مهمتر بود.

گروسکرتز که یکی از کاندیداهای جانشینی فیلیپ لام در تیم ملی آلمان است که اخیراً در سن 30 سالگی از بازی‌های رده ملی اعلام بازنشستگی کرد. مدافع 26 ساله ژرمن‌ها در این خصوص گفت: قرار گرفتن در پست مدافع راست آلمان خیلی دشوار است ولی تمام تلاشم را خواهم کرد تا شانس بازی در این پست را پیدا کنم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon