سوتو: با ۲ یا ۳ پیروزی به مرحله دوم می‌رویم

سوتو: با 2 یا 3 پیروزی به مرحله دوم می‌رویم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن حریف ایران در مسابقات والیبال قهرمانی جهان گفت: ما باید برای مبارزه به لهستان برویم و برای اینکه به مرحله بعدی برسیم باید ۲ یا ۳ بازی خود را ببریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هکتور سوتو، یک اسطوره در والیبال کشورش پورتوریکو و حتی جهان به حساب می‌آید. او در پیروزی 3 بر صفر مقابل جمهوری دومینیکن 12 امتیاز کسب کرد تا تیم ملی والیبال پورتوریکو به عنوان تیم بیست‌وچهارم به مسابقات قهرمانی جهان در لهستان برسد و یکی از حریفان ایران باشد. این برای سومین بار متوالی است که پورتوریکو در مسابقات قهرمانی جهان حاضر می‌شود.

سوتو در مسابقات سال 2006 که در ژاپن برگزار شد با وجود نتایج بسیار ضعیفی که تیمش گرفت به عنوان امتیازآورترین بازیکن دست پیدا کرد. ژاپنی‌ها نیز به همین خاطر به او لقب «سوتومن» را دادند که از شخصیت سوپرمن گرفته شده است.

تیم ملی پورتوریکو در مسابقات قهرمانی جهان 2014 که از حدود یک ماه دیگر در لهستان آغاز می‌شود باید با آمریکا (قهرمان لیگ جهانی)، ایتالیا و ایران به عنوان 3 تیم از 4 برتر لیگ جهانی 2014 که به تازگی به پایان رسید بازی کند. فرانسه و بلژیک نیز دیگر تیم‌های گروه D هستند.

سوتو می‌گوید: ما باید برای مبارزه به لهستان برویم و برای اینکه به مرحله بعدی برسیم باید 2 یا 3 بازی خود را ببریم. ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به مرحلعه بعدی صعود کنیم و بهترین نتایج را بگیریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon