جورجویچ: هدف صربستان در جام جهانی بسکتبال ارائه بازی‌های باکیفیت است

جورجویچ: هدف صربستان در جام جهانی بسکتبال ارائه بازی‌های باکیفیت است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی حریف ایران در جام جهانی بسکتبال گفت: ما می‌خواهیم در هر بازی از جام جهانی کیفیت بهتری را به نمایش بگذاریم و این تنها هدف ماست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرمربی و بازیکنان تیم ملی بسکتبال صربستان امیدوارند جام جهانی بسکتبال را با فتح یکی از سکوهای قهرمانی به پایان برسانند.

تمرینات تیم ملی صربستان به عنوان یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2014 اسپانیا با جدیت در حال پیگیری است. در آخرین بازی تدارکاتی، تیم اول صربستان به مصاف تیم دوم این کشور رفت که با نتیجه 83 بر 57 به پیروزی رسید.

الکساندر جورجویچ، سرمربی تیم ملی صربستان در این مورد گفت:  قبل از هر چیزی می‌خواهم از زحمات و جدیت بازیکنان تیم دوم صربستان تشکر کنم. درست است که ما آنها را در جام جهانی در کنار خود نخواهیم داشت اما هدف ما این است که  به تدریج به تیم اصلی وارد شوند. من در این بازی به دنبال اجرای تاکتیک و برنامه خاصی توسط بازیکنانم نبودم و فقط می‌خواستم آنها تمام تلاش خود را در زمین انجام دهند.

جورجویچ ادامه داد: ما می‌خواهیم در هر بازی از جام جهانی کیفیت بهتری را به نمایش بگذاریم و این تنها هدف ماست. وقتی نناد کرستیچ به عنوان کاپیتان تیم به ما ملحق شود، سطح کیفی ما به مراتب بالاتر می‌رود و من نسبت به نتایج تیم در اسپانیا خوشبین هستم.

تیم ملی صربستان در گروه A جام جهانی (گرانادا) با تیم‌های اسپانیا، فرانسه، برزیل، ایران و مصر دیدار می‌کند. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon