تردد بیش از ۹۷۰ هزار خودرو در محورهای استان فارس در تعطیلات عید فطر


تردد بیش از 970 هزار خودرو در محورهای استان فارس در تعطیلات عید فطر

خبرگزاری تسنیم: مدیر مرکز راه‌های استان فارس گفت: براساس آخرین آمار استخراج شده از سامانه تردد مرکز مدیریت راه‌ها در طول مدت زمان تعطیلات عید سعید فطر ۹۷۰ هزار و ۲۹ تردد در محورهای استان فارس ثبت شده است.

هادی مدرس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار کرد: براساس آخرین آمار استخراج شده از سامانه تردد مرکز مدیریت راه‌ها در طول مدت زمان تعطیلات عید سعید فطر 970 هزار و 29 تردد در محورهای استان فارس ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این مقدار 4.6 درصد از کل ترددهای کشور را در این بازده زمانی به خود اختصاص داده است، گفت: در محورهای ورودی و خروجی شیراز 353 هزار و 38 تردد ثبت شده که بیش‌ترین سهم مربوط به محورهای شیراز – سپیدان با 31.2 درصد، شیراز-مرودشت 30.6 درصد و شیراز – کازرون 17.6 درصد بوده است.

مدرس‌زاده افزود: براساس آخرین تصاویر دریافت از واحد مانیتورینگ مرکز مدیریت راه‌های فارس و هم‌چنین گزارش گشت‌های راهداری مستقر در محورهای استان فارس در حال حاضر در کل محورهای فارس تردد روان است.

مدیر مرکز راه‌های استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به ساعات پایانی تعطیلات پیش‌بینی می‌شود بر حجم تردد در محورها افزوده شود بنابراین از هم‌وطنان عزیز که قصد سفر به استان فارس را دارند تقاضا می‌شود با مدیریت زمان سفر، سفر ایمن و بی‌خطری را برای خود رقم بزنند.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی توسط سازمان هواشناسی، نزدیک شدن به ساعات پایانی تعطیلات و افزایش حجم ترافیک قبل از حرکت به سایت مدیریت راه‌های کشور www.Iran141.ir مراجعه یا با تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 1000141 از وضعیت مسیرها اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon