تمام نقاط رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های مقاومت است


تمام نقاط رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های مقاومت است

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سازمان ملل تلاش می‌کند رژیم صهیونیستی را از بحران غزه «آقاوار» نه «ذلیلانه»‌ نجات دهد، گفت: تمام نقاط نظامی و غیرنظامی رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارد.

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، احمد سالک نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه اظهارداشت: رژیم صهیونیستی تاکنون نه تنها به اهدافش نرسیده بلکه شرایط فعلی این رژیم غاصب به مراتب بدتر از جنگ‌های 33 روزه لبنان و 22 روزه و 8 روزه غزه است، چرا که امروز مقامت به تاکتیک‌ها و تکنیک‌های مختلفی مسلح شده و سرزمین‌های اشغالی را در کمین خودش دارد و تمام نقاط نظامی و غیرنظامی رژیم صهیونیستی در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارد.

وی افزود: از حیث جنگ زمینی نیز مقاومت تاکتیک‌هایی را به کار برده و تاکنون توانسته بسیاری از فرماندهان رژیم صهیونیستی را به هلاکت برساند، بنابراین قدرت مقاومت در جنگ زمینی قوی‌تر از گذشته شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بر همین اساس تصریح‌کرد: اگر قبلاً گفته می‌شد که کل فلسطین در مشت اسرائیل است و رژیم صهیونیستی نیز به هر شکلی می‌خواست عمل می‌کرد، ولی امروز این رژیم صهیونیستی است که مثل موم در دست مقاومت است البته نه تنها اسرائیل، بلکه اربابان رژیم صهیونیستی و حتی مزدوران خلیج فارس و سران کشورهای عربی نیز همگی در مشت مقاومت هستند و این مسئله مهمی است.

وی با بیان اینکه امروز تعیین‌کننده حرکت جنگ در فلسطین «مقاومت» است، افزود: با اتحاد و وحدتی که بین حماس و جهاد اسلامی به وجود آمد، آنان حرکت بزرگی را آفریدند.

سالک تأکید کرد: می‌توان گفت امروز رژیم صهیونیستی به هیچ وجه به اهدافش نرسیده، در حالی که اگر قبلاً این رژیم جنایتکار می‌توانست به گوشه‌ای از فلسطین حمله یا مردم غزه را بیرون کند، ولی امروز نتوانسته حتی یک وجب از خاک غزه را بگیرد.

وی یادآور شد: در حالی که از 3 جناح، باریکه غزه را مورد تهاجم قرار داده است، هر چند میزان خرابی‌ها بسیار بالاست، 1400 نفر تاکنون به شهادت رسیدند و 50 درصد کودکان غزه شهید شدند، اما مردم غزه که حدود 2 میلیون نفر هستند با روحیه بالایی از مقاومت دفاع می‌کنند ولی رژیم صهیونیستی، مردم خود را به تونل‌های زیرزمینی و پناهگاه‌ها برده است و تا آنجا که ما مطلع هستیم شرایط پناهگاه‌ها در سرزمین‌های اشغالی حصر ذلیلانه است.

وی در ادامه با اشاره به طرح موضوع «آتش‌بس» از سوی سازمان ملل بعد از گذشت بیش از 3 هفته از تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه، تأکید کرد: سازمان ملل، مزدوران و مغزهای پوک و وجدان‌های مرده عالم است که تلاش می‌کند رژیم صهیونیستی را از این بحران و شرایط «آقاوار» نه «ذلیلانه»‌ نجات دهد، سازمان ملل نوکر اسرائیل است و می‌خواهد او را نجات دهد و هدف دیگری هم ندارد.

نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر اوباما مبنی بر لزوم خلع سلاح مقاومت، تصریح کرد: اینگونه اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا اوج ضعف و بدبختی آنان را نشان می‌دهد، امریکا با این همه سلاح و ادعای ابرقدرتی جهان و این همه پشتیبانی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، آنقدر ضعیف و بدبخت شده که موضوع خلع سلاح مقاومت را مطرح می‌کند که البته این مسئله امکان ندارد، دیگر شرایط فعلی از آن گذشته که بتوانند مقاومت را خلع سلاح کنند و باید بدانند کرانه باختری نیز مسلح خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در شرایط سراشیبی اضمحلال قرار دارد و ما شاهدیم بزرگترین ضربه اقتصادی به اسرائیل وارد شده، بیش از 20 شرکت دنیا پروازهایشان به سرزمین‌های اشغالی را لغو کرده‌اند و این شرایط بحرانی رژیم صهیونیستی طی 65 سال گذشته سابقه نداشته است.
منبع: فارس
انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

 

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon