مطالبات فرهنگیان پرداخت شود


مطالبات فرهنگیان پرداخت شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده فومن در مجلس با بیان اینکه معلمان با مشکلات مالی مواجه هستند، گفت: مطالبات فرهنگیان پرداخت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازشفت، ناصر عاشوری بعدازظهر امروز در نخستین یادواره معلم فداکار شفتی، اظهار کرد: توسعه کشور در گرو آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه ایثار معلمی برگرفته از آموزه‌های دینی است، افزود: تاکنون برای معلم فداکارشفتی که در آتش عشق به دانش آموزان سوخت مراسم و برنامه‌های خوبی برگزار نشده بود.

نماینده فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه خدمت به مردم در نظام اسلامی یک اصل است، گفت: خدمت به مردم انقلاب اسلامی را پویا کرده است.

عاشوری افزود:  دو خواسته از وزیر آموزش و پرورش دارم که نخستین خواسته من ساخت مجتمع فرهنگی به نام معلم فداکار امیدزاده در شهرستان شفت است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، گفت: مکان این مجتمع تقریبا مشخص شده و 3 تا 4 میلیارد تومان هزینه دارد که به نام معلم شهید و فداکار شفتی که مقدمات فراهم و نامه‌نگاری انجام شده و قول احداث آن را از وزیر گرفته‌ایم، این مجتمع برای فرزندان و نسل‌های آینده مثمر ثمر است.

عاشوری دیگر خواسته خود را از وزیر آموزش و پرورش در سفر به گیلان و شهرستان شفت ساخت مجتمع فرهنگی برای شهرستان فومن به نام آیت الله العظمی بهجت فومنی(ره) اعلام کرد و گفت:  زمین این مجتمع مشخص شده و کارهای عملیاتی و نقشه انجام شود.

وی با اشاره به انقلاب‌های منطقه، گفت: ضعف در حکومت‌داری گریبانگیر کشورهای اسلامی است و ایران می‌تواند الگوی حکومت‌داری موفق برای سایر کشورها باشد.

نماینده فومن در مجلس با بیان اینکه معلمان با مشکلات مالی مواجه هستند، گفت: مطالبات فرهنگیان پرداخت شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon