بوستانی: شروع خوب و طوفانی داشتیم و بهتر از این هم می‌شویم

بوستانی: شروع خوب و طوفانی داشتیم و بهتر از این هم می‌شویم

خبرگزاری تسنیم: مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال برتری نزدیک آبی‌پوشان مقابل راه‌آهن را شروعی خوب و طوفانی برای این تیم دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کریم بوستانی پس از برتری 2 بر یک استقلال مقابل راه‌آهن در هفته اول لیگ برتر گفت: خوشبختانه یک شروع خوب و طوفانی داشتیم. با اینکه در دقیقه 3 گل خوردیم اما در ادامه با تدابیر امیرخان (قلعه‌نویی) حملات زیادی روی دروازه راه‌آهن داشتیم و توانستیم 2 گل بزنیم و 2 بار هم توپ را به تیر دروازه این تیم کوبیدیم.

وی با طرح این موضوع که استقلال در دیدار مقابل راه‌آهن بر توپ و میدان مسلط بوده است، یادآور شد: شما باید به این نکته توجه داشته باشید که ما بازیکنان ملی‌پوش خود را دیرتر از دیگر بازیکنان در اختیار گرفتیم و آنها در اردوی ترکیه همراه تیم نبودند و آنها در شرایط فعلی با دیگر بازیکنان هماهنگ نیستند، اما مسلما در ادامه لیگ به انسجام و هماهنگی لازم خواهند رسید.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال به تمجید از حنیف عمران‌زاده و امیرحسین صادقی پرداخت و گفت: عمران‌زاده و صادقی از بهترین مدافعان ایران هستند که ما آنها را در اختیار نداشتیم با این حال تیم ما در بخش دفاع عملکرد بدی نداشت.

بوستانی با یادآوری اینکه عمران‌زاده 4 هفته و صادقی 6 هفته شرایط همراهی تیم فوتبال استقلال را نخواهند داشت افزود: بدون شک با آمدن این 2 بازیکن تیمی فوق‌العاده خواهیم داشت و بازی‌ها و عملکرد بهتری را از تیم استقلال خواهید دید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon