بازیکنان تراکتور به هواداران نیاز دارند

بازیکنان تراکتور به هواداران نیاز دارند

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز از هواداران تقاضا دارم تیم محبوب خود را حمایت کنند و در ورزشگاه حاضر شوند و از بازیکنان جدید و جوان خود و بازیکنانی که از فصل قبل در تیم ماندند حمایت کنند.

محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، در مورد بازی با فولاد خوزستان اظهار کرد: شاهدبازی خوبی از هر دوتیم به‌خصوص تراکتورسازی بودیم و باوجود فشارهای زیادی که با جدا شدن بازیکنان نامی علیه ما ایجادشده بود همه بازیکنان با استرس و حساسیت زیادی بازی می‌کردند و در بازی هم تمام تلاش خود را کردیم تا سه امتیاز دیدار اول را به دست بیاوریم و نشان دهیم با بازیکنان جو آن‌هم می‌شود خوب بازی کرد و پیروز شد.

وی افزود: تراکتورسازی امسال با جذب بازیکنان جوان و باانگیزه تیم خوب و یکدلی را تشکیل داده و در کنار جوانان چند بازیکن خوب و باتجربه هم در کنار تیم  هستند تا تیم را کمک کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: در بازی فولاد بازیکنان تمام تلاش خود را کردند تا استارت لیگ را با پیروزی آغاز کنند تا باانگیزه و توان بیشتری به ادامه لیگ بروند و این اتفاق هم افتاد توانستیم با هماهنگی و تمرکز لازم سه امتیاز بازی مقابل فولاد را به دست بیاوریم و بازی اول را با برد آغاز کنیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم ما مقابل فولاد با نمایش بازی خوب و هوشمندانه موفق شد بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد و همه از بازی تراکتور لذت بردند و خوشحالیم که با کسب پیروزی در بازی اول شرمنده هواداران پرشور خود نشدیم و دل این هواداران را شاد کردیم.

وی خاطرنشان کرد: از همه هواداران تشکر می‌کنم که ما را در اولین دیدار تنها نگذاشتند و کنار تیم بودند و امیدوارم تیم این روند را ادامه دهد و دربازی‌های بعد هم با پیروزی از زمین‌بازی خارج شود.

ابراهیمی تصریح کرد: باوجوداینکه بازی اول خود را در لیگ برگزار می‌کردیم و چند بازیکن هم به‌تازگی به تیم اضافه‌شده‌اند ولی هماهنگی خوبی بین بازیکنان در زمین وجود داشت و مقابل تیم خوب فولاد بسیار خوب بازی کردیم.

وی با اشاره به استقبال کم هواداران از نخستین دیدار لیگ برتری تراکتور تأکید کرد: استقبال هواداران نسبت به بازی‌های فصل قبل کمتر بود ولی چون بازی اول بود این یک امر طبیعی محسوب می‌شد ولی امیدوار هستیم دربازی‌های بعد هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند و از تیم محبوب خود حمایت کنند و با تشویق‌های خود ورزشگاه را برای تیم حریف جهنم کنند.

هواداران تیم محبوب خود تراکتور را تنها نگذارند

بازیکن تراکتورسازی خاطرنشان کرد: از هواداران تقاضا دارم تیم محبوب خود را حمایت کنند و در ورزشگاه حاضر شوند و از بازیکنان جدید و جوان خود و بازیکنانی که از فصل قبل در تیم ماندند حمایت کنند چون تراکتورسازی تیم مردمی است و این تراکتور است که برای هواداران می‌ماند.

ابراهیمی در پاسخ به اینکه چرا موقعیت گلزنی مقابل دروازه فولاد را با ضربه سر به‌راحتی گل نکرد و تصمیم گرفت ضربه آکروباتیک بزند، گفت: در این موقعیت باد شدیدی که در ورزشگاه در حال وزیدن بود باعث شد توپ از سر من رد شود و بعد آن‌هم تلاش کردم با ضربه آکروباتیک به این توپ برسم. باوجوداینکه می‌گویید می‌توانستم به‌سادگی با ضربه سر گل بزنم اگر توپ به‌پای من برخورد می‌کرد صد در صد صحنه گل زیبایی در ورزشگاه ایجاد می‌شد و این سؤال را کسی نمی‌پرسید ولی از شانس بد من این اتفاق رخ نداد و موقعیت گلزنی از بین رفت.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon