سپاهان سقف قراردادها را رعایت کرده است


سپاهان سقف قراردادها را رعایت کرده است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: سپاهان سقف قرارداد‌های لیگ را رعایت کرده و مبالغی که اعلام شده به صورت کلی است و براساس قانون و با دقت تنظیم شده و سپاهان بی‌قانونی نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهرزاد خلیلیان شامگاه جمعه پس از پیروزی سپاهان برابر پیکان تهران در جمع خبرنگاران پیرامون قرارداد‌های بازیکنان تیم سپاهان اظهار کرد: ما بی قانونی مطرح شده درباره قراردادهای سپاهان را قبول نداریم و از همین رو به طور قطع ما بیش از 15 میلیارد هزینه نکردیم.

وی بیان کرد: رقم قرارداد محرم نویدکیا به دلیل مشکلاتی که این بازیکن داشته، هنوز مشخص نیست و علی حمودی نیز که به دلیل مشکلات نظام وظیفه هنوز قراردادش کامل نیست؛ باشگاه سپاهان قرارداد‌هایی که با بازیکنان انعقاد کرده اصولی و بر اساس دقت نظر بر قانون تنظیم شده و ما برای هر بخش به اندازه مشخصی که بر اساس بودجه اعلام شده هزینه کردیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: هزینه‌هایی که اعلام شده خیلی کلی بوده و هم‌چنین امکان دارد در بعضی بخش‌ها محاسبات دقیق صورت نگرفته و از همین رو ما نباید دلواپس قرارداد‌های ما باشند زیرا همه اعداد و ارقام دقیق موجود است و ما کار اصولی و دقیق انجام داده‌ایم.

وی درباره جذب محمدرضا خلعتبری، مهاجم فصل گذشته تیم سپاهان افزود: این بازیکن با انگیزه و خوبی که سال‌ها در اصفهان بازی کرده هم‌چنین بازی‌های قابل قبولی در تیم ملی به نمایش گذاشته به همین سبب ما دست به جذب وی زدیم.

خلیلیان درپاسخ به این‌که، چرا باوجود گفته‌های خلعتبری مبنی بر این‌که اگر در ایران باشم در سپاهان می‌مانم به پرسپولیس رفت، خاطرنشان کرد: بر اساس صحبت‌هایی که با من شده در آن ‌زمان هم خلعتبری قصد ماندن در سپاهان را داشته اما باشگاه با اضافه کردن 20 درصدی قراردادش موافق نبوده و هم‌چنین باشگاه تصور می‌کرده که خلعتبری به عجمان نمی‌رود اما وقتی خلعتبری می‌بیند که قراردادش اضافه نمی‌شود، به عجمان می‌رود.

‌وی با تأکید بر پایین بودن رقم قرارداد خلعتبری، گفت: به طور قطع رقم‌هایی مثل 2، 2.5 و 3 میلیارد که اعلام می‌شود درست نیست و حداقل اسناد این گفته‌ها را اثبات می‌کند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به وضعیت علی حمودی تصریح کرد: مشکل حمودی از طرف باشگاه پیگیری می‌شود و به دنبال کار‌های حقوقی آن‌ها هستیم و به این سبب که وی مدافعی خوب و ماهر است و وجود او برای سپاهان خوب است امیدورایم پس از ساسان انصاری وی بازیکن بعدی باشد که از مشکل خدمت سربازی آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon