امیدوارم پاسخ اعتماد کادر فنی سپاهان را با عملکرد خوب بدهم


امیدوارم پاسخ اعتماد کادر فنی سپاهان را با عملکرد خوب بدهم

خبرگزاری تسینم: دروازه بان تیم سپاهان اصفهان گفت: : پس از دیدن بازی‌های من در فصل گذشته کادر فنی تصمیم گرفت دوباره به من اعتماد کند و مرا درون دروازه سپاهان قرار دهد و امیدوارم پاسخ اعتماد کادر فنی سپاهان را با درخشش خود بدهم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شهاب گردان شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش برابر پیکان تهران در گفت‌وگو باخبرنگاران پیرامون حضور دوباره در چهارچوب تیم سپاهان اظهار کرد: در اواخر فصل گذشته کادر فنی تیم تصمیم گرفت از من درون چارچوب سپاهان استفاده کند و حالا با مشاهده بازی‌های من تصمیم گرفتند دوباره به من اعتماد کنند و مرا درون دروازه سپاهان قرار دهد.

وی درباره مصاف با تیم پیکان بیان کرد: بازی خوبی بود خداراشکر توانستم به این جدال حساس دروازه تیم را بسته نگه دارم و هم‌چنین 3 امتیاز بازی را به دست آوریم؛ البته اگر تماشاگران  نبودند و از ما حمایت نمی‌کردند و با تمام وجود ما را تشویق نمی‌کردند شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد به همین سبب این پیروزی برای هواداران است.

دروازه‌بان تیم سپاهان درباره رابطه‌ با رحمان احمدی تصریح کرد: من با رحمان رابطه نزدیکی دارم و به همین سبب با هم تمرین می‌کنیم و حتی گاهی اوقات با هم بیرون می‌رویم و از همین رو با هم حرف و حدیثی نداریم و فقط هر دویمان مدعی ایستادن در چهارچوب دروازه سپاهان هستییم و باید برای این جایگاه تلاش کنیم.

وی خطاب به بازیکنان جوان که نیمکت نشین شدند، افزود: من از همه جوانانی که مدتی نیمکت نشین می‌شوند می‌خواهم از این مسئله نارحت نباشند و به جای فکر کردن به حاشیه‌ها باید به پیشرفت فوتبالشان فکر کنند تا روزی نتیجه این کار را ببینند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon