خلیلیان: برای حل مشکل حمودی وکیل گرفته‌ایم/ در حال بررسی دعوت‌نامه شالکه هستیم

خلیلیان: برای حل مشکل حمودی وکیل گرفته‌ایم/ در حال بررسی دعوت‌نامه شالکه هستیم

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد که این باشگاه برای حل مشکل کارت پایان خدمت علی حمودی وکیل گرفته است.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اولین دیدار سپاهان در لیگ چهاردهم که با پیروزی 2 بر صفر این تیم برابر پیکان همراه بود اظهار داشت: ما تازه در اول راه هستیم و این نتایج چندان برای ما مهم نیست، چراکه تا پایان لیگ تغییرات زیادی خواهیم داشت و نتایج زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بتوانیم شرایط خوب‌مان را حفظ کنیم.

وی با تمجید از عملکرد تیم فوتبال سپاهان در هفته اول و حضور این تیم در صدر  جدول، عنوان کرد: موضوعی که برای ما اهمیت زیادی دارد، این بود که توانستیم در بازی اول یک تیم خوب نشان دهیم و تمام بازیکنان‌مان در قالب تیمی خوب کار کردند و دستورات تاکتیکی و تکنیکی به خوبی اجرا شد. این موضوع نیز به آماده‌سازی خوب ما پیش از شروع فصل باز می‌گردد که توانستیم اردوهای خوبی را برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه بازی‌های تدارکاتی کمک زیادی به این تیم کرده، افزود: دیدارهای تدارکاتی ما به خصوص دیدار با فنرباغچه کمک زیادی به سپاهان کرد و این موضوع حتی به آینده ما نیز کمک کرده است.

خلیلیان درباه تیم پیکان گفت: پیکان یک تیم زهردار و خطرناک بود. این تیم با مربیان خوبی که جزو سرمایه‌های بزرگ کشور محسوب می‌شوند و مدیران توانمندی که دارد این فصل یکی از مدعیان خواهد بود. تیم ما شناخت چندانی از پیکان نداشت، چراکه آنها به تازگی از لیگ یک دوباره به لیگ برتر راه پیدا کرده‌اند.

وی یادآور شد: پیکان تیمی را تشکیل داده که بسیار قدرتمند است و بازیکنان خوبی هم در ترکیبش دارد، اما به نظرم آنها هنوز شاکله اصلی‌شان را پیدا نکرده‌اند. ما هم توانستیم از امتیاز میزبانی، شناخت‌مان از چمن ورزشگاه و تماشاگران‌مان استفاده کنیم و به برتری برسیم.

خلیلیان درباره دعوت تیم سپاهان به چند تورنمنت معتبر اروپایی که یکی از آنها دعوت باشگاه شالکه‌ 04 است، گفت: این موضوعی است که پس از نمایش خوبی که در دیدار دوستانه با فنرباغچه داشتیم، برای ما اتفاق افتاده است. اکنون نمی‌خواهیم اسمی از تیم‌ها و تورنمنت‌ها ببریم اما چند تیم معتبر اروپایی به باشگاه سپاهان دعوت نامه فرستاده‌اند و خواستند در تعطیلات نیم فصل در این تورنمنت‌ها شرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان یادآور شد: در حال بررسی چند پیشنهادی هستیم که به باشگاه رسیده و این موضوع را تا هفته آینده نهایی خواهیم کرد، اما تا قراردادی امضا نکنیم و این تورنمنت‌ها نهایی نشود نمی‌توانیم خبر رسمی آن را اعلام کنیم. چند تیم درجه یک اروپایی ما را به تورنمنت‌ها دعوت کرده‌اند که یکی از آنها شالکه‌ 04 است.

وی در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شرایط لیگ برتر چهاردهم عنوان کرد: سازمان لیگ این فصل زحمات زیادی متحمل شده و تا حدود زیادی به خودکفایی رسیده است. برنامه‌ریزی خوبی هم صورت گرفته و علاوه بر آن در خصوص همکاری باشگاه‌ها با تیم ملی نیز شرایط خوبی وجود دارد تا دیگر دچار مشکل نشویم. فکر می‌کنم قوام سازمان لیگ و این فصل لیگ برتر بهتر از قبل شده و آینده فوتبال باشگاهی ما بسیار روشن خواهد بود. ما هم تلاش می‌کنیم خودمان را با برنامه‌های سازمان لیگ تطبیق دهیم و حداکثر همکاری را داشته باشیم.

خلیلیان افزود:‌ با اینکه برنامه‌ریزی‌ها در بسیاری از بخش‌های لیگ بسیار مناسب است اما به نظرم هنوز به برخی آموزش‌ها نیاز داریم و کارمان را باید تقویت کنیم تا آتیه بهتری داشته باشیم. در این بین ما به موفقیت سپاهان در این فصل بسیار امیدواریم و به نظرم مدعی اصلی قهرمانی خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سؤال که وضعیت کارت پایان خدمت علی حمودی و مشکل نظام وظیفه این بازیکن به کجا رسید، عنوان کرد: در این موضوع یکی از بازیکنان فولاد به اسم ساسان انصاری از فیلتر نظام وظیفه عبور کرد و مشخص شد که مشکلی ندارد. علی حمودی هم باید همین کار را انجام دهد و مدارک او در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه باشگاه سپاهان برای حل مشکل علی حمودی برای نظام وظیفه نامه نوشته است، ادامه داد: وکیلی برای برای رسیدگی به وضعیت حمودی گرفته‌ایم که مسئله را پیگیری خواهد کرد، اما معتقدیم که شبهه‌ای در این قضیه وجود ندارد. موضوع کارت پایان خدمت حمودی ارتباطی به باشگاه سپاهان ندارد‌ ولی ما این مسئله را در دست بررسی قرار داده‌ایم، چراکه مدارک حمودی برای 8 سال پیش است و مشکلی هم ندارد.

خلیلیان درباره بحث سقف بودجه و اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان از این سقف انحراف پیدا کرده، گفت: دیگر واکنشی به این مسائل نداریم و این مسئله را به عهده مسئولان سازمان لیگ می‌گذاریم. باشگاه سپاهان همه کارهایش را با سازمان لیگ هماهنگ می‌کند و تابع تصمیمات و قوانین این سازمان نیز خواهیم بود. سعی‌مان این است که در راستای اجرای قوانین آینده بهتری را برای باشگاه بسازیم و در این بین به قوانین دو وزارت خانه ورزش و صنایع نیز احترام قائلیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon