اتوئو در راه پیوستن به جالوروسی


اتوئو در راه پیوستن به جالوروسی

خبرگزاری تسنیم: رسانه‌های اروپایی از برنامه قرمزپوشان پایتخت ایتالیا برای ادامه خرید‌های تابستانی خود با جذب ستاره پیشین خط حمله چلسی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (جمعه) دور جدیدی از گمانه‌زنی‌ها درباره آینده ساموئل اتوئو در رسانه‌های اروپایی آغاز شد و آنها از برنامه این مهاجم کامرونی کهنه‌کار برای بازگشت به ایتالیا جهت پیوستن به تیم رم خبر دادند.

اتوئو که قراردادش با چلسی در پایان فصل گذشته به اتمام رسید، بازیکن آزاد است و طبق گزارشی که نشریه اوژوگوی پرتغال روز گذشته (جمعه) منتشر کرد، او با سران رم به توافق رسیده است و به زودی به ایتالیا، جایی که زمانی برای اینتر توپ می‌زد، بازمی‌گردد. این نشریه نوشته است که اتوئوی 33 ساله تا فردا خود را به رم خواهد رساند تا قراردادش را امضا کند.

در همین حال نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا ادعای اوژوگو را تکذیب و به نقل از مدیران رم نوشته است که هیچ مذاکره‌ای میان آنها صورت نگرفته است چه برسد به عقد قرارداد.

در چند وقت اخیر اخبار فراوانی در خصوص آینده اتوئو منتشر شده است که یکی از آنها از تمایل تیم وستهام انگلیس برای جذب او حکایت داشته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon