آغاز به کار ششمین همایش "خودرو، CNG و سوخت‌های جایگزین" از ۱۱ شهریور

آغاز به کار ششمین همایش "خودرو، CNG و سوخت‌های جایگزین" از 11 شهریور

خبرگزاری تسنیم: رئیس ششمین همایش " خودرو، CNG و سوخت های جایگزین " زمان جدید برگزاری این همایش را اعلام کرد.

علی شمس اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌ زمان جدید برگزاری ششمین همایش " خودرو، CNG و سوخت های جایگزین " مشخص شده و این همایش در روزهای 11 تا 13 شهریور ماه در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران افزود: بر اساس برنامه زمانبندی برگزاری این همایش، حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیران «نفت»، «صنعت معدن و تجارت» و «دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» و رئیس سازمان ملی استاندارد به عنوان سخنران در این همایش قطعی شده و بخش‌های دولتی و غیردولتی نیز مشارکت خوبی برای برپایی این رویداد از خواهند داشت.

شمس اردکانی تصریح کرد: زمان قبلی برگزاری همایش در روزهای 21 و 22 مردادماه همزمان با همایش دولت جهت رونمایی از بسته خروج غیر تورمی از رکود بود، به همین دلیل مقرر شد که همایش " خودرو، CNG و سوخت های جایگزین " در زمان دیگری برگزار شود.

رئیس ششمین همایش " خودرو، CNG و سوخت های جایگزین " در پایان گفت: امیدواریم زمان جدید نمایش باعث شود که مسئولان و کارشناسان و صاحب نظران با فراغ بال در این رویداد مهم حضور فعالی را داشته باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه