دانشجویان دافوس ناجا هفته آینده به دوره علمی فرانسه اعزام می‌شوند


دانشجویان دافوس ناجا هفته آینده به دوره علمی فرانسه اعزام می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: فرمانده دانشکده دافوس گفت: هفته آینده افسران ارشد ناجا که دانشجویان دافوس (دانشکده فرماندهی انتظامی) هستند و دوره علمی داخلی را با موفقیت سپری کردند، برای گذراندن دوره علمی خارجی به فرانسه اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار عبدالله هندیانی عصر امروز در  دیدار دانشجویان ارشد دوره دافوس با استاندار گیلان در سالن شهید انصاری استانداری، با بیان اینکه دانشجویان حاضر افسران ارشد نیروی انتظامی هستند، اظهار کرد: این دانشجویان دوره فرماندهی و ستاد را می‌گذرانند و در پایان هر دوره سفر علمی داخلی و خارجی می‌گذرانند.

وی با بیان اینکه در این دوره داخلی حدود 50 نفر از افسران ارشد ناجا در گیلان حضور دارند، افزود: هفته  آینده افسران ارشد ناجا که دوره داخلی را با موفقیت گذرانده‌اند برای گذراندن دوره علمی خارجی به فرانسه اعزام می‌شوند.

فرمانده دانشکده دافوس ناجا گفت: این دوره‌ها به منظور گستردگی کارها و تنوع ماموریت‌های نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود که ضرورت آن ارتقا بحث تحصیلات تکمیلی در تمام مقاطع است.

هندیانی با بیان اینکه 14 رشته کارشناسی ارشد در دوره‌های تخصصی که یکی از آنها دوره فرماندهی است در این دانشکده ارائه می‌شود، تصریح کرد:کسانی که قصد دارند در مسند فرماندهی در شهرستان و به بالا قرار بگیرند باید این دوره را سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از این دوره سه دوره دکترای مصوب وزارت علوم شامل مدیریت پیشگیری از وقوع جرم، جرم‌یابی و امنیتی و ترافیکی است که دانشجویان در مقاطع بالاتر و معاونان ستاد ناجا دوره‌های تخصصی را طی می‌کنند.

فرمانده دانشکده دافوس نیروی انتظامی درباره بازدیدهای این دانشجویان در گیلان، افزود: این بازدیدها در حوزه‌های امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و گردشگری بوده است که در هر استان انجام می‌شود و این بار در گیلان انجام شد.

هندیانی افزود: دانشجویان با جمع‌بندی که از این بازدیدها،راهنمایی اساتید خود و نظر خواهی از مسئولان استان انجام می‌دهند از طرح خود در دانشکده دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon