کره‌شمالی، ‌کری را مسخره کرد


کره‌شمالی، ‌کری را مسخره کرد

خبرگزاری تسنیم: کره شمالی روز گذشته (چهارشنبه) قیافه جان کری وزیر خارجه آمریکا را به سخره گفت و وی را «گرگی با پوزه دراز وحشتناک» توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه قدس در ستون اخبار ویژه امروز پنج شنبه خود نوشت:

پناهگاه امن داعشی‌ها کجاست؟

العالم: خبرها حاکی است که با وجود تلاش کشورهای منطقه برای مقابله با گروه داعش و تعقیب عناصر و حامیانش، بحرین به پناهگاهی امن برای هواداران این گروه تروریستی تبدیل شده است.

واکنش دانشگاه پیام نور به اظهارات نادران

ایسنا: دکتر ابوالفضل فراهانی رئیس دانشگاه پیام نور در واکنش به اظهارات دیروز الیاس‌نادران در جلسه استیضاح وزیر علوم مبنی بر اینکه 13 نفر از افراد اخراجی که مشکل اخلاقی داشتند، به دانشگاه پیام نور برگشتند، گفت: طی 9 ماه گذشته هیچ فرد اخراج شده به خاطر مسایل فرهنگی و سیاسی به دانشگاه پیام نور بازنگشته است.

درمان با ماهواره!

تسنیم: علیرضا استقامتی یک متخصص غدد و عضو شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: تبلیغات شبکه‌های ماهواره ای برای درمان قطعی بیماری دیابت صحت ندارد.

تخریب باغ داخل شهرها به طمع سود

مهر: ساخت و ساز برجهای 9 طبقه در بولوار اندرزگو در حالی به سرعت پیش می رود که با وجود تأکید مسؤولان کشور بر حفظ باغهای تهران، لودرها، جلوی چشم مردم، درختان این باغها را ریشه کن می کنند.

ساحل خزر زباله دانی شد!

گروه سیاسی: متأسفانه بحران زباله در سواحل دریای خزر بیداد می کند به طوری که بسیاری از سواحل به محل تجمع وانباشت زباله و به محل جولان موشها و حشرات موذی تبدیل شده است.

بحران در مسأله جمعیت کشور

تسنیم: فهیمه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در استان مرکزی گفت: همچنان که کشور از بحرانهایی مثل بحران آب و محیط زیست در خطر است، از بحران کاهش جمعیت نیز رنج می‌برد.

سرکشی سرزده جهانگیریان از فرودگاه‌ها

جهان: علیرضا جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همزمان با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی، به صورت سرزده از فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) بازدید کرد.

عقده‌گشایی دوباره العربیه علیه ایران

فارس: شبکه تلویزیونی العربیه بازوی رسانه‌ای عربستان سعودی برای جبران شکستهای خود در منطقه در هفته اخیر و در اقدامی بی‌سابقه به گفت‌وگو با «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین پرداخت.

تشکیل کارگروه ویژه طلاق

مهر: دکتر محمود گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تشکیل کارگروه ویژه طلاق با همکاری ستاد پیشگیری از آسیبهای اجتماعی قوه قضاییه، سازمان بهزیستی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری خبرداد و گفت: درصددیم کارگروه ویژه طلاق را در وزارتخانه ایجاد و جوانان را پس از طلاق مدیریت کنیم.


کره‌شمالی، ‌کری را مسخره کرد

ایسنا: کره شمالی روز گذشته (چهارشنبه) قیافه جان کری وزیر خارجه آمریکا را به سخره گفت و وی را «گرگی با پوزه دراز وحشتناک» توصیف کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon