مرکز نمایشگاهی هانوفر آلمان با مراکز نمایشگاهی ایران همکاری می‌کند


مرکز نمایشگاهی هانوفر آلمان با مراکز نمایشگاهی ایران همکاری می‌کند

خبرگزاری تسنیم: معاون مرکز نمایشگاهی هانوفر آلمان گفت: سرمایه‌گذاری در صنعت نمایشگاه، سرمایه‌گذاری در صنعتی مطمئن و پربازده است، آماده انجام فعالیت‌های نمایشگاهی در ایران به ویژه در اصفهان هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ولفگانگ لنارتز در سفر به اصفهان و در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی این شهر اظهار کرد: هدف از سفر به اصفهان ارزیابی زمینه‌های مشترک همکاری‌های نمایشگاهی بین اصفهان و هانوفر آلمان است.

وی سرمایه گذاری در شهری همچون اصفهان را بسیار جذاب دانست و افزود: تقویت ارائه چهره مثبت ایران در مجامع بین المللی به این موضوع کمک می‌کند.

معاون مرکز  نمایشگاهی هانوفر آلمان از برگزاری برَندهای نمایشگاهی اصفهان در شهرهای آلمان استقبال و در زمینه  برگزاری نمایشگاه فولاد و متالورژی به صورت میان مدت و بلندمدت اعلام آمادگی کرد.

وی طرح مطالعاتی سایت نمایشگاهی محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان که قرار است در روشن دشت احداث شود را طرحی مطالعه شده، علمی و فنی دانست تصریح کرد: این طرح مرکز حرفه‌ای نمایشگاهی بین المللی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان هم در این دیدار گفت: نمایشگاه روشن دشت الهام گرفته از سایت نمایشگاهی کرارای ایتالیا و مونیخ آلمان است.

رسول محققیان با بیان اینکه اصفهان قطب صنایعی همچون نساجی، فولاد، صنایع کارگاهی، گردشگری و صنایع دستی است، افزود: اصفهان با داشتن توانمندی‌های علمی و پژوهشی فراوان، صنایع هایتک، نخستین شهرک علمی- تحقیقاتی کشور و ظرفیت‌های وسیع در زمینه معادن و سنگ قادر است مرکز نمایشگاهی ایران باشد.

وی تصریح کرد: هم اکنون در حال اجرای مراحل نهایی مذاکرات با مدیر نمایشگاه سنگ ورونای ایتالیا و مدیر نمایشگاه صنایع دستی میلان هستیم و  امیدواریم این همکاری‌ها با نمایشگاه هانوفر آلمان هم آغاز شود و به همین منظور در زمینه سرمایه گذاری‌های مشترک با مسئولان استان رایزنی‌ می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon