القدس العربی: همسر محمد الضیف در انتظار شهادت بود

القدس العربی: همسر محمد الضیف در انتظار شهادت بود

خبرگزاری تسنیم: وداد عصفورة همسر محمد الضیف فرمانده گردان‌های القسام که چند روز پیش در حمله صهیونیست ها به همراه کودک چند ماهه‌اش به شهادت رسید، از زمان ازدواج با الضیف در انتظار شهادت بود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه القدس العربی، وداد عصفوره همسر محمد الضیف فرمانده گردان های القسام زمانی که به پیشنهاد ازدواج وی پاسخ داد، یقین داشت که سرنوشتی جز شهادت در انتظارش نخواهد بود.

وداد در حالی به این ازدواج پاسخ داد که به خوبی می دانست همسر یک فرمانده حماس  بودن به این معنی است که از حملات اسرائیل در امان نخواهد ماند.

اما عصر روز سه شنبه سرنوشتی که وداد آن را پیش بینی کرده و در انتظار آن بود، برای او رقم خورد و او به همراه علی فرزند هفت ماه اش در بمباران اسرائیل جان باختند.

هزاران فلسطینی بر جسد وداد و کودکش در مسجد خلفاء الراشدین نماز گزارده و با سردادن فریاد خشم علیه اسرائیل آنان را تا منزل ابدی بدرقه کردند.

وداد در نوامبر  سال 1986 در اردوگاه پناهندگان فلسطینی در جبالیا واقع در شمال غزه متولد شد. او بیوه بلال ابوقصیعه فرمانده میدانی گردان های القسام بود که در سال 2006 به شهادت رسید و پس از آن در سال 2011 با محمد الضیف ازدواج کرد.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان