دولت فردی کاردان را معرفی کند


دولت فردی کاردان را معرفی کند

خبرگزاری تسنیم: بیژن نوباوه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی پس از استیضاح فرجی دانا گفت: امیدواریم دولت فردی کاردان را برای وزارت علوم معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ستون اخبا رویژه قدس آمده است:

علت قطع شدن آب شرب اصفهان

ایرنا: شبکه آب آشامیدنی شهر اصفهان و برخی از مناطق مجاور این منطقه بعد ازظهر دیروز قطع شد. مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تائید بروز مشکل در شبکه و قطعی آب اصفهان، اعلام دلیل بروز این مشکل را به ساعاتی دیگر موکول کرد.

نقص فنی در پرواز تهران-کرمانشاه

مهر: پرواز تهران - کرمانشاه به دلیل نقص فنی پس از گذشت نیمی از پرواز دوباره به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

خنثی‌سازی 15 اقدام به هواپیماربایی

جهان: سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده فرمانده حفاظت سپاه گفت: سپاه از زمانی که در فرودگاه‌های کشور مستقر شده تاکنون تعداد 15 مورد عملیات ربایش هواپیما را خنثی کرده و عوامل آنها را نیز پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی داده است البته چند اقدام برای ربایش هواپیما نیز به صورت موردی صورت گرفته که با آن‌ها هم بلافاصله برخورد شد.

تفکیک زنان متاهل و مجرد توسط داعش!

شبکه خبر: گروهک تروریستی داعش از طریق زنان فعال دراین گروهک، درخواست کرده که زنان متاهل باید پوشیه سیاه بر چهره داشته باشند و زنان مجرد، برقع سفید بپوشند!

مأمور مخفی برای مذاکره اقتصادی

مهر: اسدا... عسگراولادی رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین با انتقاد از دیپلماسی اقتصادی دولت گفت: رئیس جمهور باید گروهی از بخش خصوصی را که البته شناخت کافی از سیاست و دیپلماسی داشته باشد، تعیین کرده و به آنها ماموریت مخفیانه دهد تا برای گشایش اقتصادی در روابط ایران با غرب اقدام کنند.

ورود دعواهای خانوادگی به فضای مجازی

جهان: سرهنگ محمد قاسملو رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: اخیرا مشاهده شده بعضی از شهروندان به ویژه زن و شوهرهای طلاق گرفته با بهره‌مندی از فضای مجازی قصد آزار و اذیت همدیگر را داشته و با انتشار عکس و یا درج مطالب خلاف واقع، امنیت این فضا را مخدوش می‌کنند.

با من از سیاست صحبت نکنید

مهر: رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون که بتازگی بازی در سریال «عامل سوم» را آغاز کرده در پاسخ به پرسشی گفت: بهتر است از من درباره سیاست سوال نشود بلکه از هنر بپرسند همان‌طور که انتظار نمی رود سیاستمداران درباره هنر اظهارنظر کنند.

عذرخواهی برای‌تخلف پسر

ایرنا: جکی چان ستاره فیلم های رزمی جهان و تبعه هنگ کنگ در پی تخلف و دستگیری پسرش از مردم عذرخواهی کرد.

فناوری «ویدئو چک» در جلسه استیضاح

جام: مجلس در استیضاح فرجی‌دانا (وزیر سابق علوم) تبحر خود را در استفاده از فناوری های نوین در مدیریت جلسه به نمایش گذاشت و با استفاده از تکنیک والیبالی «ویدئوچک»، نسبت به بازبینی در اظهارات یکی از نمایندگان مخالف وزیر اقدام و ادعای وی درباره استفاده رئیس جمهور از بورسیه را رد کرد.

دولت هرگز قول نداده فیلتر را بردارد

جهان: محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت روحانی هیچ گاه قول نداده است که آنچه قبلا فیلتر شده را باز کند.

ایمیل داعش به خانواده خبرنگار آمریکایی

ابنا: خانواده فولی انتشار ایمیلی را که یک هفته پیش از انتشار ویدئوی دهشتناک سر بریدن این خبرنگارآمریکایی در یوتیوب دریافت کرده‌اند، تأیید کردند

در این ایمیل خطاب به دولت آمریکا آمده است: ما به شما امکانات زیادی دادیم تا به ازای دادن پول افرادتان را آزاد کنید، همان طور که دولتهای دیگر انجام چنین کاری را پذیرفتند. داعش طی درخواستی از دولت آمریکا تقاضای 100میلیون یورویی را مطرح کرده بود.

دولت فردی کاردان را معرفی کند

فارس:بیژن نوباوه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی پس از استیضاح فرجی دانا گفت: امیدواریم دولت فردی کاردان را برای وزارت علوم معرفی کند.

پیشنهاد تحقیرآمیز به رئیس‌جمهور

قدس آنلاین: دیک چنی معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در گفت و گو با فاکس نیوز، باراک اوباما را به ساده لوحی و بی تدبیری متهم کرد و از وی خواست تا مدت زمان باقی مانده دوران ریاست جمهوری وقت خود را به جای حل مسایل سیاسی جهان به بازی در زمین گلف بگذراند.

عکاس ایرانی- آمریکایی آزاد شد

قدس آنلاین: منابع خبری اعلام کردند، یک عکاس زن ایرانی- آمریکایی که در ایران به طور رسمی عکاسی می‌کرد و چندی پیش به همراه جیسون رضاییان و همسرش - خبرنگار روزنامه واشنگتن پست- بازداشت شده بودند، با قرار وثیقه آزاد شد.

به موسیقی سنتی علاقه مندم

ایسنا: ظریف، وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگو با برنامه «شب آفتابی» در شبکه 5 سیما درباره علاقه‌اش به موسیقی گفت: به موسیقی سنتی و عرفانی ایرانی علاقه‌مندم، اما خیلی فرصت گوش دادن ندارم.

سرکرده صهیونیستها دیپلماسی بلد نیست

فارس: نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی بار دیگر طرح به کارگیری گزینه نظامی و اعمال تحریمهای سنگین علیه ایران را مطرح کرد گفت: اسراییل با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در زمینه به کارگیری رویکرد دیپلماسی هماهنگی دارد، اما برای موفقیت دیپلماسی ضرورت دارد تا تحریمهای قدرتمند و تأکید بر گزینه نظامی نیز وجود داشته باشند.

ظریف در مسکو

ایسنا: مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه در صفحه شخصی خود در فیسبوک از سفر ظریف به مسکو خبر داده است. وی افزود:‌جمعه آینده (هفتم شهریورماه) دکتر محمد جواد ظریف به مسکو می‌آید و در این سفر، وی با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه و برخی مقامهای دیگر روسیه ملاقات می‌کند و موضوعات مختلفی در روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.»

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon