دادگاه‌های منافقین توجه مردم را جلب خواهد کرد


دادگاه‌های منافقین توجه مردم را جلب خواهد کرد

خبرگزاری تسنیم: برگزاری این نوع حرکت های اجتماعی کمک زیادی در افشای پشت پرده ترور های می تواند داشته باشد و توجه مردم را جلب کند.


به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم،سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی در خصوص ظرفیت کشور در موضوع قربانیان تروریسم اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران تا امروز بیش از 17 هزار قربانی ترور داده است و کشوری تا این حد قربانی ترور نداشته است بنابراین یکی از مدعیان مبارزه با تروریسم و مقابله با آن جمهوری اسلامی ایران است چون بیشترین خسارت را داده است.

این 17 هزار نفر هم افراد عادی نبودند و اغلب مسئولین رده بالای کشور و یا دانشمندان علمی بودند و هزینه ما خیلی زیاد بوده است.

 ما از این ظرفیت نتوانستیم در عرصه بین المللی به خوبی استفاده بکنیم، ما دیدیم بعضی اوقات کشورها برای اعدام یک قاچاقچی چه سر و صدایی می کنند، بیانیه صادر می‌شود،سیستم حقوقی کشور را زیر سوال می برند و...، ولی ما با بیش از 17 هزار قربانی نتوانستیم این نظام حقوق بشر جهانی را زیر سوال ببریم و توجه افکار عمومی را جلب کنیم که چرا مجامع بین‌المللی در برابر این 17 هزار ترور سکوت کرده‌اند و عکس العمل نشان نمی دهند.

هم معاونت حقوق بشر قوه قضاییه و هم دستگاه دیپلماسی ما در این حوزه ها فعال شوند و در مجامع بین امللی حضور پیدا کنند.

یادم هست که در بررسی پرونده حقوق بشری آمریکا از مجلس شورای اسلامی یک تیمی اعزام شد و یک نمایشگاهی از جنایات آمریکا برگزار شد و اثر خوبی هم داشت و توجهات را جلب کرد.

حسینی در خصوص برگزاری دادگاه‌های مردمی منافقین اذعان کرد: برگزاری این نوع حرکت های اجتماعی کمک زیادی در افشای پشت پرده ترور های می تواند داشته باشد و توجه مردم را جلب کند.

ما برای قتل و عام کودکان غزه مقداری کار رسانه ای کردیم و دیدیم که چه عکس العملی را در دنیا داشته است، اگر بتوانیم چنین اقداماتی را انجام بدهیم و چهره تروریسم را افشا کنیم و شرایط ناگوار خانواده ها را مطرح کنیم کمک زیادی به افکار عمومی برای شناخت این موضوع می شود.

منبع:دیده بان

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.



پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon