دستگیری ۳۵ ساعته عامل شهادت یک مامور نیروی انتظامی


دستگیری 35 ساعته عامل شهادت یک مامور نیروی انتظامی

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳۵ ساعته فردی خبر داد که در یک پُست ایست و بازرسی، یک مامور نیروی انتظامی را با سلاح گرم به شهادت رساند و یک سرباز وظیفه را نیز مجروح کرده بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار حسین رحیمی با اشاره به دستگیری عامل شهادت یک مامور پلیس ظرف مدت زمان 35 ساعت، در تشریح این عملیات اظهار داشت: ساعت  3و 30 دقیقه 31 مرداد ماه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنارک با خبر شدند شروری مسلح با به شهادت رساندن یکی از ماموران انتظامی ایست و بازرسی "سه راهی کهیر" و مجروح نمودن یک سرباز وظیفه از محل متواری شده است.

رحیمی افزود: پس از این گزارش بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند و تحقیقات وسیعی راجهت شناسایی قاتل فراری آغاز و در همان تحقیقات اولیه با بررسی صحنه جرم و آثار به جا مانده از متهم، هویت وی را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس آگاهی و با هماهنگی مقام قضایی، چندین اکیپ از پلیس‌های تخصصی تشکیل و با به کارگیری منابع اطلاعاتی و رد زنی‌های پی در پی، محل‌هایی که احتمال می رفت قاتل به آنجا پناه برده و مخفی شده باشد، بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اقدامات فنی تخصصی پلیس ادامه داشت تا اینکه منزل پدر زن متهم شناسایی و در بازرسی از محل، سلاح و مهمات صحنه درگیری کشف شد، ولی اثری از قاتل نبود واهالی آن خانه عنوان کردند وی ساعت 6 صبح همان روز به خانه آمده و ضمن درگیری با آنان بعد از حدود نیم ساعت آن مکان را ترک کرده است و هیچگونه اطلاعی از او ندارند.

وی خاطرنشان کرد: پس از حدود 35 ساعت تعقیب و مراقبت و تلاش‌های تخصصی و شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان "کنارک" و یگان تکاوری عمار، مخفیگاه متهم در جنگل‌ها و تپه‌های روستای "بلال آباد" حدود 50 کیلومتری شهرستان کنارک شناسایی و پس از ساعت‌ها پیاده روی، منطقه به طور کامل پاکسازی و شرور فراری که داخل یک کپر مخفی شده بود، ساعت 17 روز گذشته در اقدامی غافلگیرانه محاصره و دستگیر شد و در همان بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon