مدول اول تصفیه خانه آب پردیس امروز به بهره برداری می رسد

مدول اول تصفیه خانه آب پردیس امروز به بهره برداری می رسد

خبرگزاری تسنیم: بعداز ظهر امروز مدول اول تصفیه خانه آب شهر پردیس با حضور استاندار تهران به بهره برداری می رسد تا بخشی از مشکلات کیفی تأمین آب پردیس، رودهن و بومهن برطرف شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مشکلات آب شهر پردیس در زمان احداث این شهر و سالهای متمادی بعد از آن بسیار گسترده بود تا اینکه با اجرای خط لوله انتقال آب از سد لتیان بخشی از مشکلات کیفی و کمی تأمین آب این شهر و دو شهر رودهن و بومهن برطرف شد. اما حجم جمعیت این سه شهر در سالهای گذشته با رشد قابل توجهی همراه بود و این مسأله موجب شده تا برداشت آب از سفره های زیرزمینی آب با حفر چاه افزایش پیدا کند.

برداشت از چاههای شرق تهران، اگرچه با بررسی های متعدد در برنامه قرار می گرفت اما در مواردی مشکلات کیفی آب افزون بر مشکلات کمی آن در شهر پردیس بروز می کرد. از اینرو ساخت تصفیه خانه ای در شهر پردیس در برنامه قرار گرفت تا با تصفیه آب در این شهر، سه شهر پردیس، بومهن و رودهن از آب با کیفیت تصفیه شده بهره مند شوند.

بعدازظهر امروز قرار است با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مدول اول تصفیه خانه آب شهر پردیس به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه