حمایت کمیسیون صنایع و معادن مجلس از صنعت مبلمان کشور

حمایت کمیسیون صنایع و معادن مجلس از صنعت مبلمان کشور

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون از فعالیت های نمایشگاهی، آموزشی و صنفی که در راستای ارتقا توان کمی و کیفی تولیدات داخلی باشد، حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا رحمانی در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان "کیتکس2014" با اعلام حمایت کمیسیون صنایع و معادن مجلس از فعالیت های نمایشگاهی، آموزشی و صنفی، افزود: کمیسیون صنایع آماده تعامل، همکاری و حمایت از صنعتگران حوزه مبلمان و دکوراسیون است.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع قرار شد شورای ملی مبلمان و دکوراسیون با همکاری انجمن مبلمان، اتحادیه درودگران و سایر تشکل های فعال، مسایل، چالش ها، موانع قانونی و راهکارهای رونق این صنعت را در اختیار کمیسیون صنایع قرار دهد تا ضمن برگزاری جلسات مشترک شورا و اعضای کمیسیون، مساعدت های لازم در این راستا صورت پذیرد.

رحمانی تاکید کرد: برپایی چنین نمایشگاه هایی فرصتی را فراهم می آورد تا محصولات ایرانی خصوصا محصولات حوزه مبلمان معرفی و در معرض دید همگان قرار گیرند چرا که صنعت مبلمان پتانسیل های بالایی دارد و از سهم قابل توجهی در اقتصاد ملی و اشتغال کشور برخوردار است.

ششمین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار "کیتکس 2014" با شعار "نگاه سلامت محور به کودکان، مقدمه جامعه سالم" در محل دائمی نمایشگاههای برترین های ایران تا هفتم شهریور ماه برپا است.

توجه ویژه به سلامت روحی، روانی و فیزیکی نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار و نیز پرورش و تقویت خلاقیت و نوآوری آنها ، بسترسازی برای دستیابی به چارچوب ها و استانداردهای کیفی، ایمنی و زیست محیطی برای لوازم، مبلمان و اسباب بازیها از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه