دغدغه‌های درمانی مردم با طرح نظام سلامت کاهش یافت

دغدغه‌های درمانی مردم با طرح نظام سلامت کاهش یافت

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت با توجه به اینکه کشور مشکلات متعدد و شرایط خاصی داشت، به نظام سلامت نگاه ویژه‌ای کرد و این طرح توانست دغدغه‌های مردم را کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سیدحسن هاشمی در دیدار خود با آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد: این شهیدان الگوی دولت مردان هستند که برای خدمت به مردم نهایت سعی و تلاش خود را به کار می گیرند.

وی موفقیت های انجام گرفته در طرح تحول نظام سلامت را در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب، تلاش های رئیس جمهور و همچنین خدمت رسانی به مردم اعلام کرد و افزود: از دستاوردهای این طرح و در راس آن ها می توان به کاهش پرداخت مردم برای درمان بیماری خود، کمک و تسهیل زایمان طبیعی، افزایش ماندگاری پزشکان در ساعات غیر اداری و ارتقای خدمات رسانی در بیمارستان ها اشاره کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با بیان اینکه قدم های مثبت دیگری توسط مسئولان برای حل مشکلات کنونی در حال انجام است خاطرنشان کرد: نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی در هر حوزه ای که هستند در ارتقای سلامت جامعه به ما کمک می کنند و مهم این است که مردم نیز تلاش های مسئولان کشوری و استانی را برای حل مشکلات را می بینند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری نیز با خیر مقدم به وزیر بهداشت، از تصمیم قاطعی که دولت برای در طرح تحول نظام سلامت و اجرای آن گرفت تشکر کرد.

آیت الله حبیب الله مهمان نواز با بیان اینکه مسئولان کشور افرادی هستند که برای امنیت جامعه تلاش می کنند، افزود: سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ خداوند محسوب می شوند که در کشور اسلامی ما وجود دارد و می شود الگوی دیگر کشورها قرار گیرد.

‌انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon