حامی مالی تیم ابومسلم توسط معاون وزیر ورزش معرفی می‌شود

حامی مالی تیم ابومسلم توسط معاون وزیر ورزش معرفی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: امیررضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در دیدار با کوروش صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در رابطه با معرفی حاملی مالی تیم دسته دومی ابومسلم نظر مساعد داد‌.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، ظهر امروز امیررضا خادم معاون وزارت ورزش و جوانان در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی کوروش صبوریان در رابطه با حضور تیم فوتبال جدید تحت عنوان ابومسلم گفت‌وگو کردند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در مورد دیدارش با خادم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پی‌گیری‌های معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در رابطه با تیم دسته دومی تحت عنوان ابومسلم خراسان نظر موافق و مساعدی را ارجاع داده‌اند و قرار بر این است که حامی مالی تیم دسته دومی استان توسط امیررضا خادم به استان خراسان رضوی و اداره کل ورزش و جوانان معرفی گردد.

وی افزود: ما نیز به دنبال امر ارتقای سطح فوتبال استان با اضافه کردن تیم دسته دو تحت عنوان ابومسلم می باشیم و امیدواریم که بتوانیم با حضور این تیم تحت عنوان ابومسلم شرایط فوتبال استان را ارتقا ببخشیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon