وضعیت محسن مسلمان نامشخص است


وضعیت محسن مسلمان نامشخص است

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: هادی محمدی به خاطر کارت قرمزی که در بازی مقابل استقلال اهواز کسب کرد نمی‌تواند ذوب‌آهن را مقابل سپاهان همراهی کند همچنین وضعیت محسن مسلمان هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یحیی گل‌محمدی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از شهرآورد اصفهان اظهار کرد: این بازی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و دارای 3 امتیاز ویژه است. سپاهان تیم مدعی و یکی از کاندیداهای قهرمانی است ما سعی می‌کنیم با یک بازی خوب بر حریف خود چیره شویم و سه امتیاز مهم بازی را کسب کنیم.

وی بیان کرد: ما احتیاج به زمان داریم و باید در یک زمان مشخص با یک بازی ساده بازیکنان خود را در مسیر اجرای اهداف هماهنگ کنیم و سعی کنیم 3 امتیاز مهم این بازی را به دست آوریم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: کیفیت بازی ما نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده. تیم ما اگر دچار مشکلات حاشیه‌ای نبود الان جزو 5 یا 6 تیم اول لیگ بود و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در این میدان همانند سکوی پرش به رتبه‌های بالاتر صعود کنیم.

گل‌محمدی افزود: تیم ما مشکلاتی دارد اما با بازی‌هایی که ما انجام می‌دهیم نشان دادیم که از این مشکلات خارج شدیم؛ به طور مثال در بازی استقلال اهواز و مصاف برابر پرسپولیس تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما نتوانست نتیجه مناسب را به دست آورد. متاسفانه مسائل روحی روی بازیکنان تاثیر گذاشته و امیدوارم با یک بازی منطقی بتوانیم پیروزی را به دست آوریم که سبب رها شدن از مشکلات بشود. 

وی خاطرنشان کرد: روند عملکرد تیم ما رو به رشد بوده و تاثیر مثبت مسائل روحی روی بازیکنان مشخص است. امیدواریم با پیروزی در این مصاف فرصتی برای بالا رفتن در جدول مسابقات پیدا کنیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن با اشاره به غائبین این بازی گفت: هادی محمدی به سبب کارت قرمزی که در مصاف برابر استقلال اهواز گرفت نمی‌تواند ذوب‌آهن را در شهرآورد اصفهان همراهی کند. همچنین محسن مسلمان به سبب مصدومیت خفیفی که برای وی به وجود آمده وضعیت مشخصی ندارد و مشخص نیست که در بازی مقابل سپاهان ما را همراهی کند.

انتهای پیام/ج1

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon