ذوب‌آهن برای برد سپاهان به میدان می‌آید


ذوب‌آهن برای برد سپاهان به میدان می‌آید

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم سپاهان گفت: ذوب‌آهن به سبب نتایج ضعیفی که در مسابقات قبلی به دست آورده است برای پیروزی برابر سپاهان به میدان می‌آید و ما امیدواریم با بهره‌گیری از بازیکنان مناسب کمبودهای تیم راجبران کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، زلاتکو کرانچار بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از شهرآورد اصفهان اظهار کرد: بازی برابر ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان مصاف سختی است. همیشه شهرآوردها حساسیت‌های ویژه خود را دارد. متاسفانه تیم فوتبال هم وضعیت مناسبی ندارد و نتایجی که تاکنون کسب کرده بیانگر این است که این تیم از شرایط آرمانی خود به دور است.

وی بیان کرد: متاسفانه تیم ما هم پس از مسابقه با فولاد خوزستان دچار مشکلاتی شده که امکان دارد در شرایط تیمی ما تاثیر بگذارد. هادی عقیلی و شجاع خلیل‌زاده دو بازیکن تاثیرگذار ما در خط دفاع سپاهان محروم هستند. همچنین حسین پاپی به سبب بیماری ویروسی که دچار شده بود نتوانست درست با تیم تمرین کند. همچنین شهاب گردان هنوز با مصدومیت روبروست و احتمالا نمی‌تواند سپاهان را در شهرآورد همراهی کند.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: به سبب مشکلاتی که ما از لحاظ کمبود بازیکن داریم نمی‌توانیم از تعدادی بازیکنانی که تمرین‌های تیم‌مان را روی آنها برگزار کرده بودیم و حساب ویژه‌ای برای آنها قائل بودیم استفاده کنیم به همین سبب مجبوریم تعدادی از بازیکنان جوانمان را در ترکیب تیم قرار دهیم تا جای دیگر بازیکنان را پر کنند. همچنین متاسفانه به سبب رفتن احسان حاج‌صفی با یکی از تیم‌های خارجی ما این بازیکن را هم در شهرآورد در اختیار نداریم.

کرانچار با اشاره به تیم ذو‌ب‌آهن افزود: ذوب‌آهن تیم خوبی است . جایگاهی که این تیم در آن حضور دارد برازنده این تیم نیست. کادر فنی ذوب‌آهن از مربی جوان و مجربی سود می‌برد که برای جبران نتایج گذشته به مصاف ما می‌آید. 

وی خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات پیش‌رو ما تغییری در تاکتیک تیم نمی‌دهیم. به جای احسان حاج‌صفی در این بازی سعید قاعدی‌فرد بازیکن جوانی که تاکنون همراه تیم بوده و بازی‌های خوبی انجام می‌داده در ترکیب تیم حضور پیدا می‌کند و امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از این بازیکنان در این شهرآورد حساس پیروز شویم و نتایج ضعیف گذشته را جبران کنیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon