قوانین سخت گواردیولا برای بازیکنان بایرن‌مونیخ


قوانین سخت گواردیولا برای بازیکنان بایرن‌مونیخ

خبرگزاری تسنیم: سرمربی سرخپوشان مونیخ برای اینکه بازیکنانش کارآمدتر باشند قوانین سختی را در تمرینات تیمش به اجرا در آورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواریولا برای اینکه بازیکنان خود را در فصل جدید به لحاظ روحی‌و روانی برای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در رقابت‌های بوندس‌لیگا آماده کند قوانین انضباطی سختی را در تیم خود وضع کرده است. گفته می‌شود این مربی اسپانیایی در ابتدای فصل با بازیکنان خود صحبت و با آنها اتمام حجت کرده که قوانینی که برای این تیم وضع کرده اجباری هستند و همه باید به آن پایبند باشند.

رسانه‌های آلمانی گزارش دادند گواردیولای 43 ساله برای بازیکنانی که دیر به سر تمرین بیایند، قوانین مربوط به پوشش لباس را رعایت نکنند، لباس‌های چِرک خود را در سطل مربوطه قرار ندهند و در طبقه همکف ساختمان زمین تمرین بایرن‌مونیخ با گوشی همراه صحبت کنند، جریمه تعیین می‌کند. هر بازیکنی هم که از موارد ذکر شده تخطی کند برای هر تخلفش 250 یورو جریمه خواهد شد و اگر تخلفش را تکرار کند همین مبلغ به رقم جریمه‌هایش اضافه خواهد شد. گفته می‌شود کاپیتان فیلیپ لام مسئول جمع‌آوری این مبالغ از بازیکنان متخلف شده است.

بر اساس گزارش‌ها این جریمه نقدی به افرادی که اضافه وزن پیدا می‌کنند هم تعلق می‌گیرد و حتی بازیکنانی که در پایان هر جلسه تمرینی از خوردن غذایی که برای‌شان توصیه شده است، خودداری کنند در لیست متخلفین قرار می‌گیرند. گفته می‌شود سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ روی این مورد آخر خیلی حساس است.

بر اساس توصیه خانم مونا نِمر، متخصص تغذیه باشگاه بایرن‌مونیخ بازیکنان این تیم باید یک ساعت پیش از پایان هر جلسه تمرینی اقدام به خوردن پاستا کنند ولی خیلی از بازیکنان از این کار خودداری می‌کنند تا در کنار خانواده خود غذا بخورند.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon