پیروزی غزه منشور چند وجهی از غلبه گفتمان مقاومت بر سازش را به نمایش گذاشت

پیروزی غزه منشور چند وجهی از غلبه گفتمان مقاومت بر سازش را به نمایش گذاشت

خبرگزاری تسنیم: جبهه پایداری تاکید کرد: پیروزی اعجاب برانگیزمردم غزه بر رژیم صهیونیستی، منشوری چند وجهی از غلبه گفتمان مقاومت بر سازش و فائق آمدن رسانه خون بر رسانه تزویر را در برابر دیده های جهانیان به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جبهه پایداری انقلاب اسلامی طی بیانیه‌ای پیروزی مقاومت را به گروه‌های مقاومت از جمله حماس و جهاد اسلامی تبریک گفت.

متن کامل بیانیه جبهه پایداری به به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الذین یظنّون انّهم ملاقوا الله کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة باذن الله و الله مع الصابرین

آنها که گمان داشتند خدا را ملاقات خواهند کرد گفتند: چه بسا گروه‌های کوچکی که به اذن خدا بر گروه‌های بزرگی چیره شدند و خدا با شکیبایان است.

پیروزی اعجاب برانگیز و در عین حال مظلومانه مردم مسلمان و مقاوم باریکه غزه بر رژیم ددمنش صهیونیستی، منشوری چند وجهی از غلبه گفتمان مقاومت بر سازش، پیروزی مظلومیت قهرمانانه بر ستم مستکبرانهو فائق آمدن رسانه خون بر رسانه تزویر را در برابر دیده های جهانیان به نمایش گذاشت امام راحل رضوان الله علیه در جهان معاصر با فریاد حق طلبانه خود پرده تاریک و ظلمانی سلطه جهان خواران را کنار زد و در کالبد مظلومان و پا برهنگان زمین روح مقاومت دمید تا بدانیم که "مقاومت همیشه جواب می دهد".گر چه جنایات و خونریزی در غزه قهرمان هرگز از خاطره ها پاک نمیشود اما دست آوردهای این خون های پاک به اندازه‌ای گسترده و عمیق است که همگان را در برابر آن به خضوع وا می دارد.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی ضمن تبریک این پیروزی افتخار آفرین به جهاد اسلامی، حماس و دیگر گروهای مقاومت فلسطین و بالخصوص مردم صبور و مقاوم غزه نکاتی یاد آور می شود:

1- هدایت ها و حمایت های مقام معظم رهبری امام خامنه ای مدظله العالی از جمله تأکید ایشان بر تسلیح و تجهیز کرانه باختری و اعتماد به وعده های الهی و عدم عقب نشینی، معادلات بین المللی دشمنان اسلامی را به هم ریخت و باعث شد مردم غزه با عبور از اصول جنگ های کلاسیک و توکل به خدای متعال و بهره گیری از اراده و مقاومت ، شکست مفتضحانه را به دشمن تحمیل کرده و شاهد پیروزی را در آغوش گیرند . این پیروزی در حقیقت نمونه ای جدید از اذن الهی بر پیروزی گروهی اندک با امکانات محدود در برابر گروهی انبوه با ساز و برگ کامل است.

2- این رویارویی ثابت کرد که حرف اصلی را باید با پایداری در میدان نبرد به دشمن زد و تنها منطق مقاومت و صلابت در برابر دشمن عنود است که می تواند دیپلماسی خودی را در برابر زیاده خواهی ها و تجاوزات دشمن به پیش ببرد

3- در این جنگ پرده های تزویر امپراتوری رسانه ای غرب فرو افتاد و عملیات روانی و رسانه ای رنگ باخت و ایثار و پایداری بر گنبد آهنین و در حقیقت بر گنبد عنکبوتی دشمن فائق آمد و درس های ارزشمندی به آزادی خواهان جهان داد.

4- در این مناقشه معادلات بین المللی و مناسبات ظالمانه و جهت گیرانه شورای امنیت بر هم ریخت و ناکارآمدی آن عیان شد و بر همگان آشکار گردیدکه ملت ها برای احقاق حق خویش باید روی پای خود بایستند و به نیروهای خداداد درونی تکیه کنند.

5- حمایت بی دریغ و صریح امت قهرمان ونظام مقدس جمهوری اسلامی از مقاومت مسلمانان غزه، افسون تفرقه افکنانه دشمن برای القای اختلاف شیعه و سنی را باطل کرد و بار دیگر تاثیر مثبت وحدت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

6-حمایت بی نظیر توده های دنیا از مظلومان غزه نشان داد که فرهنگ مقاومت و پایداری به جهان صادر شده است. همچنین مردم دنیا در جهت گیری های خود اعمال وحشیانه درندگان دست آموز آمریکا و دیگر حامیان آنها تحت عنوان داعش را از مواضع و عملکردهای مسلمانان حقیقی جدا نمودند که خود انشاء الله زمینه ساز پیروزی نزدیک بر گروههای تکفیری را فراهم خواهد کرد

7-در خاتمه ضمن تبریک مجدد پیروزی شکوهمند غزه بار دیگر بر ادامه پایداری در همه عرصه ها تا رسیدن به قله های تمدن نوین اسلامی با رهبری های داهیانه مقام عظمای ولایت و در نهایت برپایی حکومت عدل امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تأکید می کنیم

والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930607000101#sthash.Utxfbzy7.dpuf

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon