پیروزی غزه ثابت کرد توان نظامی رژیم صهیونیستی بلوف است

پیروزی غزه ثابت کرد توان نظامی رژیم صهیونیستی بلوف است

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:رژیم صهیونیستی در توان نظامی خود بلوف می‌کند و این بلوف در شکست اخیر رژیم صهیونیستی از مردم غزه نمایان بود.

محمد کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پیروزی مردم غزه بر رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در حالی تصور می‌کرد که با حمله به غزه می‌تواند گروه‌های مقاومت را تسلیم کند که با تمام توان عملیات نظامی را آغاز کرد و در نهایت تن به آتش بس داد.

وی با بیان اینکه مقاومت مردم غزه موجب شکست رژیم صهیونیستی شد، تصریح کرد: همگان متوجه شده‌اند که رژیم صهیونیستی زبان زور را می‌فهمد و تنها راه پیروزی مقابل این رژیم، مقاومت است. 

کوثری با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در توان نظامی خود بلوف می‌کند و این بلوف در شکست اخیر رژیم صهیونیستی از مردم غزه نمایان بود، گفت: آنها در حالی از گنبد آهنین صحبت می‌کردند که موشک‌های حماس به طور پیاپی از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی عبور و به هدف اصابت کرد؛ رژیم صهیونیستی با طرح گنبد آهنین آبروی نظامی خود را برد چرا که رژیم صهیونیستی در مقابل گروه‌های کوچک نظامی هم آسیب‌پذیر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به ساقط شدن پهپاد رژیم صهیونیستی در آسمان نظنر، گفت: هوشیاری و دقت عمل نیروهای هوایی ایران در برخورد به موقع با پهپاد رژیم صهیونیستی قابل تشکر است چرا که نیروهای هوایی ایران ثابت کرده که در حراست از آسمان ایران، دقت لازم را دارد و با هر تهدیدی برخورد قاطع می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon