بزرگداشت شهدای گمنام تضمین کننده حیات طیبه است


بزرگداشت شهدای گمنام تضمین کننده حیات طیبه است

خبرگزاری تسنیم: معاون رئیس جمهور در بوشهر گفت: ساخت یادمان شهدای گمنام در نیروگاه اتمی بوشهر نشان از توجه به ارزشهای معنای و فرهنگ شهادت است چرا که بزرگداشت شهدا تضمین کننده حیات طیبه ما است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی‌اکبر صالحی صبح امروز در آیین آغاز عملیات ساخت یادمان شهدای گمنام با بیان اینکه یک بنای زیبا با معماری اسلامی و بومی در نیروگاه اتمی بوشهر ساخته می‌شود، اظهار کرد: بزرگداشت شهدای گمنام تضمین کننده حیات طیبه ما است.

وی با بیان اینکه شهدا جان شیرین خود را برای عزت و افتخار ایران اسلامی نثار کردند افزود: امید است با برگزاری مراسم‌های شهدا و گرامی داشت یا دو خاطره رشادت‌های این عزیزان بتوانیم خدمت رسان واقعی باشیم.

همچنین رئیس نیروگاه اتمی بوشهر با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام در زمینی به مساحت 50 مترمربع با ارتفاع 8 متر ساخته می‌شود گفت: یادمان شهدای گمنام با معماری اسلامی و معماری غنی ایرانی و بوشهر ساخته می‌شود.

حسین درخشنده افزود: دو شهید گمنام والامقام سال گذشته همزمان با تحویل نیروگاه اتمی بوشهر به پیمانکاران بومی آرمیدند گفت: طراحی‌های گوناگون برای ساخت یادمان شهدا ارائه شد و اکنون بهترین طراحی این یادمان از امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon