رتبه نخست ایران در تولید چادر خاورمیانه/ساخت چادرهای ضد‌حریق صلیب سرخ

رتبه نخست ایران در تولید چادر خاورمیانه/ساخت چادرهای ضد‌حریق صلیب سرخ

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل شرکت صنایع نساج هلال ایران با اشاره به اینکه نساجى هلال ایران براى نخستین‌بار در فهرست تامین کنندگان اصلى ملزومات امدادى سازمان ملل قرار گرفت، از تولید چادرهای ضد حریق هلال ایران برای صلیب سرخ خبر داد.

به گزارش حوزه سلامت خبرگزاری تسنیم، ذوالفقار یزدان مهر اظهار داشت: نساجى هلال احمر هم اکنون به استانداردهاى مدنظر صلیب سرخ دست یافته است، بر این اساس و با توجه به مذاکرات مقرر شده است تا هلال احمر ایران در مرکزیت تامین تولیدات قرار گیرد.

وى با بیان این که دستگاه‌هاى نساجى هلال احمر در خوانسار قابلیت تولید محصولات با کیفیت بالا و ویژه را دارد، عنوان کرد: بر این اساس هم اکنون به این توانمندى رسیده ایم تا چادرهاى امداد ضد حریق را تولید کنیم و در سفارش‌هایى که از صلیب سرخ گرفتیم، هم تقاضاى تولید چادرهاى ضدحریق علاوه بر ضدآب را هم داشته اند.

طراحى کمپ‌هاى نمونه در دستور کار

مدیر عامل شرکت صنایع نساجى هلال ایران با اعلام این که هلال احمر ایران در تولید چادرهاى متنوع و با کیفیت حرف اول را در منطقه مى‌زند، گفت: به علاوه هم اکنون با الگو گرفتن از کشورهاى پیشرفته کمپ‌هاى نمونه اى را طراحى کرده ایم و با سازمان مدیریت بحران شهردارى و سازمان امداد و نجات وارد مذاکره شدیم و براى تولید ملزوماتى که امکان تهیه آنها در داخل کشور وجود ندارد از سایر کشورها نمایندگى انحصارى گرفته ایم.

وى گفت: نساجى هلال پس از آسیب شناسى برنامه توسعه و تحول بنیادین در نساجى را نوشت و با توجه به اقتصاد مقاومتى، این برنامه را همسو با طرح تحول جمعیت تکمیل کرده است.

دستیابى به جایگاه نخست خاورمیانه تا سال 97

یزدان مهر با اعلام این که برنامه ریزى کرده ایم تا سال97 به جایگاه نخست در خاورمیانه دست یابیم، عنوان کرد: به علاوه تنوع تولید، تولید پارچه‌هاى بى بافت و قابل استفاده در بیمارستان‌ها، راه اندازى خط رنگرزى، چاپ و تکمیل، تولید چادرهاى بادى و محصولات جدید و داراى ارزش افزوده بالا هم در سال جارى در دستور کار قرار دارد.

وى با بیان این که واحد پوشاک و پل و پایه چادر با هدف ارتقاى کیفیت راه اندازى شده است، اذعان کرد: هم اکنون با تکیه بر محصولات دانش بنیان موجب خروج ارز از کشور جلوگیرى کرده ایم.

مدیر عامل شرکت صنایع نساجى هلال ایران با اعلام ایجاد شبکه بازاریابى و مشاوران مهندسان فروش در نساجى، اظهار کرد: به علاوه با توجه به بهبود ظرفیت تولید و فروش در واحد خوانسار نساجى تصمیم گرفته ایم تا ظرفیت تولید را در خوانسار 2 برابر کنیم و به این منظور تصمیم به خرید چند دستگاه بافندگى بدون تغییر هزینه هاى بالاسرى داریم.

به گزارش هلال احمر، به گفته وى هم اکنون واحد خوانسار صنایع نساجى 24 ساعته و در 4 شیفت مشغول به تولید است ودر کشور همانند این فعالیت در تولید وجود ندارد و رسالت اصلى ما تولید ملزومات امدادى براى جمعیت با توجه به استانداردهاى فدراسیون و کمیته است.

انتهای پیام/

حج ۱۴۰۳
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon