حس حاکم بر بازار طلا افزایش نیست


حس حاکم بر بازار طلا افزایش نیست

خبرگزاری تسنیم: قیمت طلا با ۱.۱۰ دلار کاهش به ۱۲۸۸.۵۵ دلار رسید و در حالی که تحلیلگران حس حاکم بر بازار را کاهشی عنوان می‌کنند، قیمت این فلز گران بها در آستانه ثبت افزایش ۰.۵ درصدی ماهانه قرار دارد.

به گزارش گروه "رسانه‌ها" خبرگزاری تسنیم، به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات روز جمعه اندکی تغییر کرد اما به علت تشدید تنش ها میان روسیه و اوکراین در مسیر ثبت افزایش ماهانه قرار دارد.

در حالی که هفته گذشته خریدهای جواهرفروشان به قیمت طلا کمک کرد تا از کمترین رقم در 2 ماه گذشته بالاتر رود اما این فلز گران بها به علت نگرانی ها از افزایش نرخ بهره آمریکا، هنوز از حمایت کافی برای شکستن سطح 1300 دلار برخوردار نیست.

هر اونس در قیمت 1288 در نوسان است و در لحظه انتشار این خبر با 1.10 دلار کاهش 1288.55 دلار معامله شد.

قیمت طلا پس از اینکه در ماه گذشته 3.4 درصد کاهش یافت، در ماه آگوست در آستانه ثبت افزایش 0.5 درصدی قرار دارد.

رونالد لئونگ تحلیلگر بازار طلا گفت: هر قیمتی بالای 1300 دلار سبب رونق گرفتن فروش می شود. ما باید صبر کنیم تا ببینیم که آیا اوضاع در اوکراین وخیم تر می شود. احساس حاکم بر بازار طلا چندان افزایشی نیست. ما باید ببینیم که نرخ بهره کی افزایش خواهد یافت.

منبع: فارس

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon