پیروزی مردم بی‌دفاع غزه تجلی اقتدار و عزت اسلام است


پیروزی مردم بی‌دفاع غزه تجلی اقتدار و عزت اسلام است

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی مردم بی‌دفاع غزه در برابر رژیم غاصب اسرائیل تجلی اقتدار و عزت اسلام است.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی عصر امروز در مسجد جامع لار با اشاره به جلسه گردهمایی علماء تسنن و تشیع در محل فرمانداری ویژه لارستان، افزود: این جلسه به منظور نمایش وحدت این دو مذهب و تبیین راه‌های تقویت وحدت جامعه اسلامی بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، لارستان را الگوی وحدت شیعه و سنی دانست و تصریح کرد: این وحدت و یکدلی می‌تواند الگویی برای تمام کشور باشد و این سوغاتی است که ما از لارستان برای مسئولان کشور می‌بریم.

وی با ابتکاری خواندن برگزاری همایش تخصصی «جوان و اندیشه»، خاطر نشان کرد: تجلیل از نخبگان و برگزیدگان علمی کاری بسیار زیباست که ما با حضور در جمع جوانان پرشور، نخبه و بااستعداد، خستگی راه را از تن به در کردیم.

حجت‌الاسلام سالک ابراز امیدواری کرد: با رشد و نمو یافتن جوانان این مرز و بوم، زمینه خدمت آنان به فرهنگ ایرانی اسلامی در عرصه‌های مختلف فراهم می‌شود.

وی با اشاره به جلسه هم‌اندیشی با قاریان، هنرمندان رشته‌های مختلف، فرهنگیان، مداحان و غیره که امروز صبح در سالن اجتماعات شهید امامی برگزار شد، خاطر نشان کرد: در این جلسه نقطه نظرات بسیار مفید و خوبی از سوی افراد حاضر در خصوص نیازها، مشکلات و ظرفیت‌های لارستان در زمینه‌های گوناگون مطرح شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس بیان کرد: جلسه با هنرمندان و فرهنگیان دارای نتایج خوب و مثمر ثمری بود و امیدواریم با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های وزارت ارشاد، کمیسیون فرهنگی و دکتر جعفرپور، در آینده شاهد اتفاقات خوب در عرصه فرهنگ و هنر لارستان باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با قول‌های مطرح شده از سوی معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستاوردهای خوبی در زمینه گسترش خدمات فرهنگی و جلوگیری از آسیب‌های فرهنگی لارستان، در بودجه سال 94 برای حل مشکلات چاره‌اندیشی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با اشاره به اینکه منافقان همیشه کوردل و جیره خوار آمریکا و اسرائیل هستند، تصریح کرد: منافقان با به شهادت رساندن خدمت‌گذارانی همچون شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، دستجردی، نصیری لاری و غیره راه به جایی نبردند.

وی با اشاره به آیه 11 سوره مائده، تأکید کرد: منظور خداوند در این آیه آن است که هوشیار، بیدار، بابصیرت و با تقوا باشید و در مقابل سد پولادین دشمن که در برابر اسلام قرار داده است، جبهه وحدت، هم‌افزایی، مقاومت و ایستادگی را انتخاب کنید.

حجت‌الاسلام سالک با بیان آنکه در کسب پیروزی‌ها، رهبری نقش اساسی دارد، خاطر نشان کرد: ملت ما با پشت سرگذاشتن فتنه‌ها و تحریم‌های ظالمانه پس از انقلاب، توانسته با رهبری‌های حکیمانه حضرت امام (ره) و امام خامنه‌ای به سرعت به سوی قله موفقیت گام بردارد.

وی با اشاره به توطئه‌های ناکام دشمنان در راه تضعیف اسلام ناب محمدی، عنوان کرد: امروز قدرت اسلام به عنوان یک قطب اساسی در جهان به سرعت در حال پیشروی است و با عنایت خداوند متعال دست استعماری از دنیای اسلام قطع می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس، تجلی اقتدار و عزت اسلام را پیروزی مردم بی‌دفاع غزه بر رژیم کودک کش اسرائیل دانست و تصریح کرد: براساس آیه قرآن، ما پیروز نهایی جنگ هستیم.

انتهای پیام/  ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon