معامله ۹.۶ میلیون واحد صندوق زمین و ساختمان در دو روز

معامله 9.6 میلیون واحد صندوق زمین و ساختمان در دو روز

خبرگزاری تسنیم: پذیره نویسی ۸ میلیون واحد باقیمانده سرمایه گذاری صندوق زمین و ساختمان نسیم امروز و در سومین روز انتشار ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ پس از افتتاح صندوق زمین و ساختمان در اولین روز هفته، پذیره نویسی تعداد 15 میلیون واحد سرمایه گذاری صندوق زمین و ساختمان نسیم با قیمت اسمی هر واحد 10 هزار ریال در نماد نسیم آغاز شد که در روز شنبه 5 میلیون و 412 هزار و 903 واحد و در روز یکشنبه یک میلیون و 509 هزار و 630 واحد از این صندوق ها(در مجموع 6 میلیون و 922 هزار و 533 واحد) به فروش رسید.
بر اساس این گزارش؛ امروز نیز در ادامه پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری قابل معامله صندوق زمین و ساختمان نسیم، تعداد 8 میلیون و 77 هزار و 467 واحد باقیمانده از 15 میلیون واحد سرمایه گذاری قابل معامله صندوق زمین و ساختمان نسیم در نماد معاملاتی نسیم1 و نمونیک NASF1  از طریق بازار سوم فرابورس ایران پذیره نویسی می شود.
همچنین در روزجاری 20 میلیون سهم شرکت 200 میلیون سهمی سرمایه گذاری مسکن زاینده‌رود در نماد "ثرود" در بازار اول فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.
این عرضه اولیه معادل 10 درصد از کل سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود است و سهمیه معامله گران برخط (آنلاین) نیز 10 میلیون سهم عنوان شده است.
مشتریان آنلاین هم پس از کشف قیمت و تعیین سهمیه هرکد، می‌توانند اقدام به خرید کنند. بعلاوه این که سقف خرید هر کارگزاری به همراه تمام شعب، 73 هزار سهم و سهم هر صندوق سرمایه گذاری اعم از مشترک و قابل معامله  هزار سهم تعیین شده است.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه