سیاست‌های نادرست آمریکا موجب گسترش تروریسم در منطقه شده است

سیاست‌های نادرست آمریکا موجب گسترش تروریسم در منطقه شده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سیاست‌های نادرست غرب و آمریکا موجب ایجاد گسترش تروریسم در منطقه شده است و مقابله با این پدیده شوم تنها با همکاری کشورهای منطقه امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار "تدو جباریزده" رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس گرجستان با اشاره به سوابق روابط دوستانه دو کشور، بر لزوم افزایش ارتباطات دوستانه در همه زمینه‌ها به ویژه مناسبات پارلمانی تأکید کرد و گفت: ایران و گرجستان از اشتراکات و توانمندی‌های فراوانی برای گسترش مراودات برخوردار است که می‌بایست از آنها استفاده کرد.

وی ادامه داد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از روند توسعه مناسبات سیاسی، اقتصادی و پارلمانی دو کشور حمایت می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه با اشاره به اوضاع سوریه، عراق وافغانستان و افزایش اقدامات گروه‌های تروریستی، گفت: سیاست‌های نادرست غرب و آمریکا موجب ایجاد گسترش تروریسم در منطقه شده است و مقابله با این پدیده شوم تنها با همکاری کشورهای منطقه امکان‌پذیر است.

بروجردی درپایان این دیدار بر لزوم افزایش رایزنی و مشورت میان مسئولان سیاسی و پارلمانی دو کشور در موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی تأکید کرد.

همچنین در این دیدار "تدو جباریزده" رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس گرجستان با ابراز خرسندی از سفر به کشورمان، گفت: گسترش ارتباطات و همکاری‌ها با ایران به عنوان کشوری بزرگ و تمدنی غنی در منطقه مورد توجه مجلس و دولت گرجستان قرار دارد.

وی افزود: افزایش رفت و آمدها میان مسئولان دو کشور به درک بیشتر امکانات و توانمند‌ی‌ها و در نتیجه افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی منجر می‌شود.

رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس گرجستان در پایان این دیدار با اشاره به دستاوردهای مختلف علمی در ایران خواستار بهره‌مندی از آنها شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon