برخورد عجیب با مرکز فرهنگی ایران


برخورد عجیب با مرکز فرهنگی ایران

خبرگزاری تسنیم: مسؤولان سودانی در اقدامی یکی از مراکز فرهنگی ایران در خارطوم را بسته و از وابسته فرهنگی ایران و دیگر مسؤولان این مرکز خواستند تا طی ۷۲ ساعت این کشور را ترک کنند. هنوز مسؤولان رسمی سودان توجیهی برای این عمل خود اعلام نکرده اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ستون اخبارویژه روزنامه قدس آمده است:

فیلم جنجالی مجوز اکران گرفت

جهان: خبرها حاکی است که پروانه نمایش فیلم سینمایی جنجالی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا‌ درویش صادر شده است.

درگیری اراذل و اوباش با کارکنان شهرداری

فرارو: مدیر روابط عمومی منطقه 9 شهرداری تهران درباره اتفاقات دیروز مقابل ساختمان شهرداری این منطقه، با تکذیب برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر برخورد مأموران شهرداری منطقه 9 با یکی از شهروندان، گفت: مأموران شهرداری منطقه درصدد پلمب پارکینگ عمومی غیرقانونی بودند و طی آن نیز هیچ برخوردی صورت نگرفت. وی افزود: اما پس از این ماجرا، عده‌ای از اراذل و اوباش با قمه، میله آهنی و چوب و چاقو در مقابل ساختمان شهرداری منطقه 9 که در نزدیکی پارکینگ غیر قانونی بود، تجمع کردند و به عده‌ای از کارکنان شهرداری نیز آسیب وارد کردند.

شناسایی 12باندقاچاق اعضای بدن

تسنیم: کتایون نجفی‌زاده رئیس اداره پیوند و بیماری‌های خاص وزارت بهداشت، از شناسایی 12 باند قاچاق اعضای بدن در کشور خبر داد.

عربستان سعودی با افراطی ها برخورد کند

قدس آنلاین: کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به طرح وهابیون برای نبش قبر پیامبر (ص) و انتقال پیکر ایشان به بقیع، گفت: اگر مسؤولان سیاسی عربستان سعودی با این مسأله مخالفند، باید با چنین مسأله‌ای بشدت برخورد کنند.

برخورد عجیب با مرکز فرهنگی ایران

ایسنا: مسؤولان سودانی در اقدامی یکی از مراکز فرهنگی ایران در خارطوم را بسته و از وابسته فرهنگی ایران و دیگر مسؤولان این مرکز خواستند تا طی 72 ساعت این کشور را ترک کنند. هنوز مسؤولان رسمی سودان توجیهی برای این عمل خود اعلام نکرده اند.

اعتراض به پلیس امارات
قدس آنلاین: خبرها حاکی است که به دنبال تجاوز سه مرد اماراتی به دو زن ایرانی در ساحل جمیرای امارات، برخی ایرانی های مقیم این کشور بشدت به پلیس امارات در خصوص تأمین امنیت شهرهای این کشور اعتراض کرده اند.

صورت حساب 5/7 میلیون دلاری

گروه سیاسی: یک منبع آگاه اعلام کرد اگرچه عمده حملات هوایی نیروهای آمریکایی علیه داعش، صرفا در اطراف پایگاه های نظامی شان انجام شده، اما به ازای هر حمله هوایی یک صورت حساب 7 و نیم میلیون دلاری به دولت عراق ارایه کرده اند.

سفر امیرعبداللهیان به لبنان و سوریه

ایسنا: شبکه المیادین از سفر حسین امیرعبداللهیان، معاون وزیر خارجه به بیروت و دمشق خبر داد. این شبکه به علت انجام این سفرها اشاره‌ای نکرد.
طرح‌ جاسوسان را خنثی کردیم

فارس: زارعان، معاون حفاظت و امنیت هسته‌ای سازمان انرژی اتمی در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت که ایران طرح‌های جاسوسان خارجی برای جذب کارشناسان اتمی را خنثی کرده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon