تحویل چرخ‌دستی‌ به مسافران با ودیعه ۱۰۰۰ تومانی/پرداخت حق‌الزحمه ممنوع شد

تحویل چرخ‌دستی‌ به مسافران با ودیعه 1000 تومانی/پرداخت حق‌الزحمه ممنوع شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از اجرای طرح دریافت ودیعه ۱۰۰۰ تومانی از مسافران به ازای تحویل چرخ‌دستی خبر داد و گفت: این طرح از فردا ۲۵ شهریور ماه در فرودگاه مهرآباد لازم‌الاجراست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شرکت فرودگاه‌ها، علی رستمی با اشاره به طرح ساماندهی چرخ‌های حمل بار در فرودگاه اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح تعداد 6 محل دپو به‌منظور جمع‌آوری چرخ‌های حمل بار طراحی شده به‌طوریکه این دپوها در ترمینال 2، سالن ورودی ترمینال 2 در کنار تسمه نقاله، سالن عمومی قبل از کانترها، مقابل ترمینال 2 نزدیک پارکینگ خودروها، مقابل ترمینال 4 و 6 ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: در محل دپو کارگرانی در امر ارائه خدمات به مسافران فعالیت خواهند کرد به‌طوری‌که مسافران با مراجعه به محل دپو اقدام به تهیه چرخ دستی خواهند کرد و مبلغ ده هزار ریال به عنوان ودیعه چرخ دستی پرداخت و رسید دریافت می‌کنند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد  خاطرنشان کرد: پس از دریافت چرخ و استفاده آن برای حمل بار، در صورتی که مسافر چرخ را به نزدیکترین محل دپو که روی قبوض رسید درج شده، تحویل دهد ودیعه خود را دریافت نموده و در صورت عدم تحویل، مبلغی بازگردانده نخواهد شد.

رستمی اعلام کرد: در اجرای بهتر این طرح، کارگران هیچ‌گونه حق‌الزحمه‌ای را از مسافران اخذ نمی‌کنند و چنانچه مسافری در حمل بار ناتوان باشد کارگران دپو موظف به ارائه خدمت به مسافر به صورت رایگان هستند.

وی با بیان این‌که فعالان دپو‌ها به‌طور شبانه‌روزی به ارائه خدمات خواهند پرداخت، افزود: مسافران در زمان دریافت چرخ‌های دستی قبضی را دریافت خواهند کرد که در آن ذکر شده کارگران حمل بار حق اخذ هیچ گونه هزینه‌ای را از مسافر ندارند و در صورت تحویل چرخ دستی توسط مسافر به دپو، ودیعه ده هزار ریالی به آنان باز گردانده می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه